W dniach 22-25 lutego 2021 r. odbyły się wiodące targi bram, rolet i osłon R+T digital. Ciekawa formuła oraz liczba wystawców przyciągnęły spore grono odwiedzających. Czy była to najlepiej zorganizowana impreza targowa w wirtualnej rzeczywistości?
Targi R+T digital odbyły się w dniach 21-25 lutego 2021 r. Była to wirtualna edycja jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży rolet, osłon i bram, którego organizatorem tradycyjnie już są Targi Stuttgarckie. W tej edycji imprezy ostatecznie można było odwiedzić stoiska 299 wystawców z 23 krajów, spośród których aż 193 było spoza Niemiec.
Sebastian Schmid, dyrektor ds. technologii, Targi Stuttgarckie:
Teraz wspólnie z naszymi partnerami i wystawcami skupimy się na analizie wyników, by jeszcze skuteczniej rozwijać nasze projekty. Cieszymy się, że mimo krótkiego czasu na przygotowywanie udało nam się zaoferować branży innowacyjną i międzynarodową platformę, choć oczywiście nie można jej porównać z targami R+T na miejscu w Stuttgarcie.
Wirtualne targi odwiedziło łącznie 22 tys. gości, którzy logowali się ze 121 krajów, głównie z Niemiec, Włoch, USA, Chin, Holandii, Polski i Hiszpanii.
– Targi R+T, jako największe dotąd wirtualne przedsięwzięcie Targów Stuttgarckich, wyznaczyły nowy standard – powiedział Roland Bleinroth, dyrektor zarządzający i rzecznik zarządu Targów Stuttgarckich. – Dzięki zaangażowaniu ponad 300 osób w naszych studiach udało się z największym profesjonalizmem przeprowadzić na żywo targowy program R+T – dodał.
W ramach targów R+T digital odbyła się gala rozdania Nagród Innowacji dla najciekawszych produktów oraz rozwiązań w tej branży. Nagroda przyznawana jest przez organizacje branżowe (Bundesverband Rollladen und Sonnenschutz e.V., BVT – Verband Tore, Industrieverband Technische Textilien – Rollladen – Sonnenschutz e. V.) oraz przedstawicieli Targów Stuttgarckich. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Jak wypadły targi R+T digital na tle innych wirtualnych imprez branżowych? Oto redakcyjny komentarz:
R+T digital wyznaczyły nowy standard dla branży targowej i stawiają tę imprezę na szczycie dotychczasowych wydarzeń online dla reprezentantów stolarki. Doszukiwanie się znaczących wad formuły zaproponowanej przez Targi Stuttgarckie byłoby zwyczajnym czepialstwem. Czytelne menu pozwalające na intuicyjne poruszanie się po wirtualnych targach to niewątpliwe atuty R+T digital. Umiejętne oddanie atmosfery targowej i dbałość o najmniejsze detale – to musiało robić największe wrażenie na większości odwiedzających. Zarówno na stoiskach wystawców, jak i przedstawicieli targów mogliśmy zobaczyć awatary przedstawiające rzeczywiste osoby, z których wiele mieliśmy okazję osobiście poznać podczas poprzednich edycji imprezy. Dotychczas żadna inna impreza targowa online w tak dużym stopniu nie dawała wrażenia bezpośredniego kontaktu i budowania relacji. Niewątpliwym plusem jest udostępnianie przez najbliższy rok materiałów targowych oraz zapisów wideo wszystkich wystąpień, prelekcji oraz paneli dyskusyjnych, dzięki czemu nie umknie żadna istotna informacja z targów. Do tej pory wirtualne imprezy targowe wprowadzały ogromny chaos i szum informacyjny. Wiele wydarzeń odbywało się równolegle, a zorientowanie się w agendzie targowej graniczyło z cudem. Targi Stuttgarckie najumiejętniej przeniosły targi do zero-jedynkowego świata i wskazały drogę, którą powinni podążać organizatorzy takich imprez. Chapeau bas!
Paweł Gregorczyk, ForumBranzowe.com
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".