W najnowszym, 29. odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”, przedstawione zostały najnowsze dane na temat e-commerce w polskiej branży stolarki. Przynoszą one ciekawe informacje na temat tego, czy Polacy chętnie kupują okna przez internet.
Źródłem informacji w audycji prowadzonej przez Pawła Gregorczyka (Forum Branżowe) i Maksymiliana Mirosa (Centrum Analiz Branżowych) jest nowy raport przygotowany przez CAB pt. „Jak Polacy kupują okna? badanie ścieżki zakupowej klientów indywidualnych. Edycja 2023”. Wynika z niego, że internet jest ważnym źródłem informacji na temat okien, bo korzysta z niego 3/4 badanych. To wzrost o 10 punktów procentowych względem poprzedniej edycji badania sprzed 2 lat. Najczęściej zaglądają w poszukiwaniu wiedzy do wyszukiwarek internetowych oraz na strony producentów stolarki.

Wzrosła też grupa klientów, która zdecydowała się na zakup okien przez internet (z 8 do 12 proc.). Co ciekawe, odnotowano bardzo duży wzrost grupy klientów, która rozważała taką opcję, ale ostatecznie nie podjęła decyzji o zakupie produktów tą drogą (wzrost z 24 do 41 proc.). Jakie obawy powstrzymują ich od kliknięcia guzika „Kupuj”? Czy i jak przekonać inwestorów do zakupów poprzez ten kanał sprzedaży? Na komunikację w których kanałach internetowych warto postawić? To tylko część pytań, na które pada odpowiedź w nowym odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”.
Można go wysłuchać tutaj:
Pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
CABcentrum anali branżowyche-commerceMaksymilian MirosPaweł GregorczykPlusy minusysprzedaż internetowaZobacz również
Znamy laureatów Builder Super Power 2025
Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.






























