Czy możemy być konkurencyjni za granicą?

Autor: |Data publikacji:

Temat przewodni tegorocznego OFS: czy możemy być konkurencyjni zagranicą, jest też celem działania Rady Polskich Przedsiębiorców Globalnych. Dziś zainaugurowała ona swoją działalność konferencją prasową. Jednocześnie uruchomiono też jej stronę internetową.

RPPG zrzesza polskich przedsiębiorców z wielu branż. Naszą reprezentują obecnie: Ryszard Florek z Fakro jako przewodniczący oraz Krzysztof Domarecki (Selena FM) i Andrzej Wiśniowski (Wiśniowski). W zarządzie rady zasiadają też Grzegorz Piątkowski – prezes i Michał Broniewicz – wiceprezes.

Jak zaznacza powołana 1 czerwca br. Rada, jej głównym celem jest dbanie o polski interes gospodarczy poprzez wzrost konkurencyjności naszej gospodarki i zwiększenie liczby krajowych firm globalnych oraz budowanie dobrego wizerunku Polski i polskiej gospodarki na świecie. RPPG zaprosiła do współpracy duże firmy krajowe, których celem jest rozwój na wielu rynkach zagranicznych.

Ryszard Florek podkreśla, że:

Ryszard Florek

Polska od 35 lat działa w ramach systemu gospodarki rynkowej, od 19 lat jest członkiem Unii Europejskiej. Pomimo tego nasz kraj rozwija się wolniej niż kraje, które mają znaczącą liczbę rodzimych firm globalnych. Dane statystyczne potwierdzają, że im więcej rodzimych firm globalnych posiada dany kraj, tym większa zamożność jego obywateli.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.