Cyfrowe innowacje w Fart Produkt

Autor: |Data publikacji:

Fart Produkt wprowadził nowe narzędzie dla swoich partnerów handlowych. Jest to aplikacja do zamawiania rolet zewnętrznych.

Producent osłon i bram wprowadził dla swoich klientów aplikację, za pomocą której można wykonać wiele czynności. Jest to program, który umożliwia ofertowanie, zamawianie czy śledzenie produkcji zamówionego towaru. Sprzedawcy hurtowi, którzy są klientami Fart Produktu, mogą na ofercie dodać swoje dane, logotyp, doliczyć swoją marże itd. Tak przygotowany dokument staje się też zamówieniem i jest wysyłany do fabryki. Na podstawie tego zamówienia produkowana jest roleta.

Za pomocą aplikacji można zamawiać obecnie tylko rolety zewnętrzne.

Fart Produkt przyznaje, że jest to pierwszy etap wprowadzenia nowego narzędzia cyfrowego dla klienta. Planowane jest bowiem przygotowanie wersji na smartfon – obecnie można korzystać z aplikacji jedynie za pomocą przeglądarki www. Poza tym klienci teraz mogą ofertować tylko rolety zewnętrzne, a w przyszłości będą mogli stosować aplikację także w przypadku kolejnych produktów w ofercie Fart Produkt.

Producent osłon i bram wprowadził aplikację w odpowiedzi na sugestie klientów. Jednak narzędzie jest także wygodne dla samego producenta. Zamówienia kierowane są od razu na dział produkcji, bez potrzeby oddzielnej pracy nad dokumentami w firmie. Jest to więc zautomatyzowanie całego procesu zamawiania rolet zewnętrznych.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.