Fart Produkt wprowadził nowe narzędzie dla swoich partnerów handlowych. Jest to aplikacja do zamawiania rolet zewnętrznych.
Producent osłon i bram wprowadził dla swoich klientów aplikację, za pomocą której można wykonać wiele czynności. Jest to program, który umożliwia ofertowanie, zamawianie czy śledzenie produkcji zamówionego towaru. Sprzedawcy hurtowi, którzy są klientami Fart Produktu, mogą na ofercie dodać swoje dane, logotyp, doliczyć swoją marże itd. Tak przygotowany dokument staje się też zamówieniem i jest wysyłany do fabryki. Na podstawie tego zamówienia produkowana jest roleta.

Fart Produkt przyznaje, że jest to pierwszy etap wprowadzenia nowego narzędzia cyfrowego dla klienta. Planowane jest bowiem przygotowanie wersji na smartfon – obecnie można korzystać z aplikacji jedynie za pomocą przeglądarki www. Poza tym klienci teraz mogą ofertować tylko rolety zewnętrzne, a w przyszłości będą mogli stosować aplikację także w przypadku kolejnych produktów w ofercie Fart Produkt.
Producent osłon i bram wprowadził aplikację w odpowiedzi na sugestie klientów. Jednak narzędzie jest także wygodne dla samego producenta. Zamówienia kierowane są od razu na dział produkcji, bez potrzeby oddzielnej pracy nad dokumentami w firmie. Jest to więc zautomatyzowanie całego procesu zamawiania rolet zewnętrznych.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.