Fart Produkt wprowadził nowe narzędzie dla swoich partnerów handlowych. Jest to aplikacja do zamawiania rolet zewnętrznych.
Producent osłon i bram wprowadził dla swoich klientów aplikację, za pomocą której można wykonać wiele czynności. Jest to program, który umożliwia ofertowanie, zamawianie czy śledzenie produkcji zamówionego towaru. Sprzedawcy hurtowi, którzy są klientami Fart Produktu, mogą na ofercie dodać swoje dane, logotyp, doliczyć swoją marże itd. Tak przygotowany dokument staje się też zamówieniem i jest wysyłany do fabryki. Na podstawie tego zamówienia produkowana jest roleta.
Fart Produkt przyznaje, że jest to pierwszy etap wprowadzenia nowego narzędzia cyfrowego dla klienta. Planowane jest bowiem przygotowanie wersji na smartfon – obecnie można korzystać z aplikacji jedynie za pomocą przeglądarki www. Poza tym klienci teraz mogą ofertować tylko rolety zewnętrzne, a w przyszłości będą mogli stosować aplikację także w przypadku kolejnych produktów w ofercie Fart Produkt.
Producent osłon i bram wprowadził aplikację w odpowiedzi na sugestie klientów. Jednak narzędzie jest także wygodne dla samego producenta. Zamówienia kierowane są od razu na dział produkcji, bez potrzeby oddzielnej pracy nad dokumentami w firmie. Jest to więc zautomatyzowanie całego procesu zamawiania rolet zewnętrznych.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".