Fart Produkt wprowadził nowe narzędzie dla swoich partnerów handlowych. Jest to aplikacja do zamawiania rolet zewnętrznych.
Producent osłon i bram wprowadził dla swoich klientów aplikację, za pomocą której można wykonać wiele czynności. Jest to program, który umożliwia ofertowanie, zamawianie czy śledzenie produkcji zamówionego towaru. Sprzedawcy hurtowi, którzy są klientami Fart Produktu, mogą na ofercie dodać swoje dane, logotyp, doliczyć swoją marże itd. Tak przygotowany dokument staje się też zamówieniem i jest wysyłany do fabryki. Na podstawie tego zamówienia produkowana jest roleta.

Fart Produkt przyznaje, że jest to pierwszy etap wprowadzenia nowego narzędzia cyfrowego dla klienta. Planowane jest bowiem przygotowanie wersji na smartfon – obecnie można korzystać z aplikacji jedynie za pomocą przeglądarki www. Poza tym klienci teraz mogą ofertować tylko rolety zewnętrzne, a w przyszłości będą mogli stosować aplikację także w przypadku kolejnych produktów w ofercie Fart Produkt.
Producent osłon i bram wprowadził aplikację w odpowiedzi na sugestie klientów. Jednak narzędzie jest także wygodne dla samego producenta. Zamówienia kierowane są od razu na dział produkcji, bez potrzeby oddzielnej pracy nad dokumentami w firmie. Jest to więc zautomatyzowanie całego procesu zamawiania rolet zewnętrznych.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.