Grupa Mercor kontynuuje dobrą passę na rynku biernych zabezpieczeń p-poż, pozyskując coraz więcej zamówień na swoje produkty i usługi. Kierownictwo firmy liczy również na korzyści z nadchodzącej fali termorenowacji.
Po bardzo udanym roku obrotowym 2020/21, o czym pisaliśmy TUTAJ, Grupa Mercor także w obecnym sezonie jest na dobrej drodze do sukcesów sprzedażowych. W czerwcu spółka pozyskała zamówienia o wartości 52,4 mln zł, co w porównaniu z czerwcem 2020 oznacza wartość wyższą aż o 72 proc. W całym pierwszym półroczu tego roku Mercor pozyskał zamówienia wartości 253 mln zł i to także jest o 33 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub. roku. Już w tym tygodniu zaplanowana jest konferencja prasowa firmy, na której zaprezentowane zostaną plany Grupy na najbliższy okres. Tymczasem przypominamy słowa prezesa Krzysztofa Krempecia wypowiedziane przy okazji prezentacji wyników roku minionego:
Nowy rok obrotowy 2021/22 rozpoczęliśmy dobrze, co miesiąc notujemy silne dwucyfrowe wzrosty wartości zamówień. Rok wcześniej wraz z początkiem pandemii, w okresie kwiecień-czerwiec, czyli w I kwartale naszego roku obrotowego, notowaliśmy spadki na poziomie ok. 18 proc. Działamy na obiektach magazynowych, przemysłowych, handlowych, logistycznych czy w petrochemii. Coraz więcej zapowiadanych lub trwających inwestycji wiąże się także z poprawą efektywności energetycznej budynków. Wiele naszych produktów i rozwiązań wpisuje się w te założenia, posiada parametry poprawiające oszczędność energii, zapewniające lepszą izolacyjność.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".