Coraz więcej zakupów stolarki przez internet

Red.: |Data publikacji:

Firma debesto.com, która określa się mianem internetowego brokera stolarki, podała nam swoje wyniki finansowe za 2021 rok. Przedsiębiorstwo z Oleśnicy zanotowało w tym czasie kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. Okazuje się, że klienci coraz chętniej dokonują zakupu stolarki całkowicie online.

Przychody debesto.com na koniec 2021 roku wyniosły 12,4 mln zł. Wcześniejszy sezon firma zakończyła przychodami na poziomie 9,6 mln zł, a to oznacza, że wzrost wyniósł niemal 30 proc. Wyniki pierwszego półrocza 2021 roku były lepsze od rezultatu osiągniętego po 12 miesiącach – od stycznia do czerwca 2021 wzrost przychodu był wyższy i wyniósł aż  45 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2020 (pisaliśmy o tym TUTAJ).

Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com w rozmowie z nami tłumaczy, że spadek dynamiki wzrostu to wynik m.in. nieudanych inwestycji. Uważa jednak, że ten bagaż doświadczeń powinien zaprocentować w tym roku. Dominującym trendem sprzedażowym w firmie jest nadal ślusarka aluminiowa, a na ten sezon debesto.com stawia sobie ambitne cele.

Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com:

W tym roku chcemy utrzymać tempo wzrostu, nie zwiększając znacznie zatrudnienia. Planujemy rosnąć na poziomie 50 proc., ale głównie zwiększaniem efektywności obecnego zespołu.

Firma debesto.com to dobry przykład na to, że sprzedaż stolarki w internecie ma duży potencjał rozwojowy. W poprzednim sezonie ten internetowy broker stolarki odnotował 40 sprzedaży przeprowadzonych całkowicie online, od wpisania wymiarów po bezpieczną płatność internetową.

Jakie argumenty mogą przekonać klientów do zakupu stolarki przez internet?

Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com:

Dostępność 24 godziny na dobę, brak irytacji związanej z niekompetencją handlowca, brak błędów w zamówieniach online a na koniec cena niższa o marżę, którą normalnie pożera sprzedawca. Podsumowując – w nagrodę,  że nie muszę rozmawiać z zajętym, niekompetentnym i mylącym się człowiekiem – mogę kupić sobie okna sam, w dodatku 15 proc. taniej! Czy to mało?

Zobacz również

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

Grupa ML System opublikowała dane finansowe za rok 2023. W tym czasie wielokrotnie zwiększył się eksport. Natomiast zarówno przychody ze sprzedaży, jak i zysk brutto oraz EBIDTA zmalały.

1