Poznaliśmy wyniki badania KFcati przeprowadzonego wśród menedżerów firm produkujących wyroby stolarki budowlanej. W ankiecie zapytano m.in. o to, jakie czasopisma i portale są im znane, jakie czytają, a które poleciliby swoim kolegom z branży. Z badania wynika, że najbardziej znanymi i czytanymi są media wydawnictwa Forum Branżowe: miesięcznik i serwis internetowy.
Media wydawnictw Forum Branżowe uzyskały aż 92 proc. wskazań przy pytaniu o znajomość, a niemal 60 proc. menedżerów przyznało, że je czytuje. Prawie połowa poleca je innym. Zaledwie 3 proc. ankietowanych powiedziało, że nie zna żadnego czasopisma branżowego, a 11 proc. nie zna żadnego serwisu internetowego. Są to wyniki o wiele lepsze niż te z lat ubiegłych.
Więcej na tema raportu oraz możliwości pozyskania go za darmo można znaleźć w artykule „Menedżerowie czytają Forum Branżowe” na naszej stronie.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".