Poznaliśmy wyniki badania KFcati przeprowadzonego wśród menedżerów firm produkujących wyroby stolarki budowlanej. W ankiecie zapytano m.in. o to, jakie czasopisma i portale są im znane, jakie czytają, a które poleciliby swoim kolegom z branży. Z badania wynika, że najbardziej znanymi i czytanymi są media wydawnictwa Forum Branżowe: miesięcznik i serwis internetowy.
Media wydawnictw Forum Branżowe uzyskały aż 92 proc. wskazań przy pytaniu o znajomość, a niemal 60 proc. menedżerów przyznało, że je czytuje. Prawie połowa poleca je innym. Zaledwie 3 proc. ankietowanych powiedziało, że nie zna żadnego czasopisma branżowego, a 11 proc. nie zna żadnego serwisu internetowego. Są to wyniki o wiele lepsze niż te z lat ubiegłych.
Więcej na tema raportu oraz możliwości pozyskania go za darmo można znaleźć w artykule „Menedżerowie czytają Forum Branżowe” na naszej stronie.
Zobacz również
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.
Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę
Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.