W maju tego roku firma Yawal SA uzyskała wpis do specjalistycznej bazy dostawców NATO. NATO Support and Procurement Agency (NSPA) jest międzynarodową organizacją zajmującą się wsparciem logistycznym dla państw członkowskich NATO. Agencja ta odpowiada za koordynację i realizację szerokiej gamy projektów, mających na celu zapewnienie jak najwyższej jakości sprzętu i usług dla sił zbrojnych.
Nadany przez Agencję NATO firmie Yawal Certyfikat NCAGE – Kod NCAGE 9BB8H -potwierdza jakość i profesjonalizm firmy oraz umożliwia dostarczanie produktów do instytucji rządowych na całym świecie! Daje to firmie możliwość opracowania i dostarczenia wysokiej jakości systemów aluminiowych spełniających surowe wymagania wojskowe. Produkty, które mają zastosowanie dla obiektów wojskowych, muszą spełniać szczególne wymagania, takie jak odporność i wytrzymałość na ekstremalne warunki atmosferyczne oraz lekkość i łatwość montażu.
Przystąpienie do bazy dostawców NATO jest ważnym krokiem w kierunku rozwoju firmy i potwierdza uznanie jakości systemów Yawal S.A. na arenie międzynarodowej.
Rozpoczęcie współpracy Yawal SA z NSPA świadczy o konkurencyjności polskiego przemysłu oraz potwierdza, że polskie firmy są w stanie dostarczać produkty spełniające najwyższe standardy jakościowe. Jest to także znakomite świadectwo zaufania, jakim cieszy się polski sektor produkcyjny na świecie.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.