Budvar Centrum stawia na eksport do Francji

Autor: MR |Data publikacji: 2018-10-27

Budvar Centrum to producent stolarki ze Zduńskiej Woli, który dynamicznie rozwija sprzedaż eksportową. Firma planuje sukcesywnie zwiększać sprzedaż swoich wyrobów za granicę.

Wielu polskich producentów okien i drzwi eksportuje swoje wyroby, a Budvar Centrum należy do tej grupy przedsiębiorstw. Głównymi rynkami zbytu dla producenta są tu: Belgia, Francja i Włochy, a także Szwajcaria, Holandia, Niemcy czy Szwecja. Ale także producent ze Zduńskiej Woli wysyła swoje okna i drzwi do krajów w Azji czy Ameryce Południowej. Firma za cel wyznaczyła sobie zwiększenie poziomu eksportu, szczególnie jeśli chodzi o rynek francuski, niemiecki czy włoski. Budvar Centrum podsumował pierwsze półrocze tego roku i okazało się, że to właśnie Francja, zaraz po Polsce, jest największym rynkiem dla firmy.

Siedziba Budvar centrum w Zduńskiej Woli.

Budvar Centrum przyznał, że w I półroczu tego roku eksport tylko do Francji stanowił 35 proc. całkowitej sprzedaży. Te wyniki są znacząco większe w porównaniu do poprzednich miesięcy. Francja jest obecnie najważniejszym rynkiem eksportowym dla producenta stolarki, a firma planuje zwiększenie sprzedaży do tego kraju. Jest to efekt analizy danych z pierwszych miesięcy tego roku, które wskazywały tendencję rosnącą w eksporcie.

Budvar Centrum zatrudnia ponad 400 pracowników i produkuje ponad 1,4 tys. jednostek okiennych dziennie. Sprzedaż jest realizowana przez sieć 550 biur handlowych na całym świecie, w tym 162 punktów sprzedaży w Polsce. Firma posiada nowoczesną flotę transportową, która jednorazowo może przewieźć aż 2500 okien.

Zobacz również

Styczniowy numer FB dostępny na Budmie

Styczniowy numer FB dostępny na Budmie

Nadchodzi pierwszy numer naszego miesięcznika Forum Branżowe w 2019 roku. W nim m.in. podsumowanie najważniejszych wydarzeń z minionych dwunastu miesięcy, ranking największych firm w branży i rozmowa z właścicielem firmy OknoPlus, Wacławem Figlem. Nowy numer będzie dostępny podczas targów Budma 2019 w Poznaniu.

DECEUNINCK – jedna nazwa i nowy kooperant

DECEUNINCK – jedna nazwa i nowy kooperant

Deceuninck rozpoczął współpracę joint-venture (50/50) z Holdingiem So Easy BVBA. Firma zdecydowala się o konsolidacji marek i zrezygnowała znazwy Inoutic.

Międzynarodowe Targi Poznańskie z nowym wizerunkiem

Międzynarodowe Targi Poznańskie z nowym wizerunkiem

Międzynarodowe Targi Poznańskie tworzą markę korporacyjną Grupa MTP i wprowadzają nowy wizerunek.