Budromat narzeka na… brak rąk do pracy

Autor: |Data publikacji:

Ostatnie miesiące były dla Budromatu bardzo dobre pod kątem sprzedaży. Dodatkowo firma ma wypełniony portfel zamówień do końca roku.

Producent parapetów wewnętrznych i zewnętrznych Budromat w pierwszym półroczu miał gorsze wyniki w marcu, kwietniu i maju. To okres, w którym większość firm przyznaje, że odczuło w wynikach negatywne efekty pandemii. Jednak już od czerwca sytuacja zaczęła się poprawiać. Obecnie firma ma tak dużo kontraktów, że odczuwa brak pracowników. Budromat realizuje zamówienia na parapety niemal w 90 proc. w budownictwie wielomieszkaniowym i współpracuje z deweloperami.

Grzegorz Żur z Budromatu przyznaje, że parapety są montowane na końcu inwestycji. Firma więc nie odczuwa obecnie spowolnienia, bo dostarcza swoje produkty na budowy, które zaczęły powstawać przed kilkoma miesiącami. Natomiast obecnie, według firmy, zaczynanych jest mało projektów budowlanych, co może mieć wpływ na mniejszy popyt na parapety w przyszłym roku.

Firma zauważyła, że deweloperzy przykładają w ostatnich latach większą uwagę do jakości parapetów. Kiedyś popularne były najtańsze produkty wykonane z tzw. konglomeratu, obecnie coraz częściej zamawiane są produkty droższe, przypominające wyglądem biały kamień.

Zobacz również

XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu

W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.