Vemar: nowa strategia, nowe produkty

Autor: |Data publikacji:

Działający od 2003 roku Vemar, producent osłon okiennych z Białegostoku, przygotowuje się do zmian w strategii działania. Proponuje także nowości do zastosowania wewnętrznego.

Wyłoniona w przetargu firma zewnętrzna wkrótce przeprowadzi analizę działalności przedsiębiorstwa pod względem jego potencjału i potrzeb wzorniczych. Z kolei na tej podstawie opracuje nową strategię wzorniczą, która ma wzmocnić pozycję białostockiego producenta na rynku osłon okiennych. Usługa, której koszt wyniesie 53 tys. zł netto, zostanie dofinansowana w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

Kolejnym zadaniem realizowanym ze wsparciem finansowym z funduszy europejskich będzie wprowadzenie innowacyjnego systemu do wizualizacji oraz wyceny produktów. Projekt wyceniony na prawie 270 tys. zł netto ma umożliwić automatyzację oraz digitalizację procesów wytwarzania i sprzedaży osłon okiennych.

Jak nam powiedział właściciel Vemaru, Mariusz Czarnomysy, inwestycjom sprzyja widoczny rozwój budownictwa i związany z tym rosnący popyt na osłony okienne. W najbliższych planach firmy jest także rozwój eksportu, co będzie odpowiedzią na zainteresowanie produktami Vemaru na rynkach zagranicznych.

Podczas niedawno zakończonych targów Warsaw Home w Nadarzynie producent z Białegostoku zaprezentował nowości z dziedziny osłon wewnętrznych. Oryginalnym wyglądem wyróżniała się szczególnie żaluzja pionowa z lamelami połączonymi firanką. Czy ten produkt ostatecznie przekona inwestorów, że popularne w biurach verticale mogą być także ozdobą mieszkania?

Innym nowym wyrobem, który wzbudzi zapewne zainteresowanie rynku osłon i wyposażenia wnętrz jest podciągana roleta rzymska, z popularną ostatnio tkaniną typu dzień-noc. Daje ona możliwości sterowania dopływem światła podobne jak roleta zwijana, jednak oferuje zdecydowanie więcej pod względem dekoracyjnym.