W okresie przedświątecznym firmy z branży stolarki podejmują działania, których inspiracją jest nadchodzące Boże Narodzenie. Formy są bardzo różne, od kampanii marketingowych po wydarzenia organizowane dla lokalnych społeczności i akcje charytatywne.
Pagen z tradycyjną kampanią reklamową
Kampanię marketingową wzbogaconą świątecznym filmem rozpoczął na początku grudnia Pagen. Jak zaznacza firma, tematy przewodnie to: świąteczna tęsknota za bliskimi, wspomnienia z młodości i troska o dom rodzinny. Zgodnie z tymi założeniami nowa kampania reklamowa będzie przebiegała pod hasłem: „W domu najlepiej – W domu najcieplej”. Spot świąteczny będzie dostępny do 6 stycznia 2024 r. na kanale marki Pagen w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.
Petecki ogłosił świąteczny konkurs z nagrodami
Aby wziąć w nim udział, należy odpowiedzieć na pytanie: „Co lubisz najbardziej w świętach Bożego Narodzenia?” Konkurs rozpoczął się przed kilkoma dniami i potrwa do północy 27 grudnia. Przeprowadzany jest na Instagramie.
Drutex ponownie zaprosił na Magiczne Święta do Bytowa
Firmy stolarkowe najwięcej jednak organizują wydarzeń dla lokalnych społeczności. W Bytowie trwają Magiczne Święta z Drutexem. W wielkim finale na rynku 22 grudnia wystąpią Cleo i zespół Enej. W programie zaplanowano również m.in. Zimowe Show z Teatrem Kubika czy wspólne śpiewanie z Góralskimi Kolędnikami. Jak podkreśla firma, jest to już kolejny zorganizowany przez nią jarmark.
Kiermasze dla podopiecznych fundacji
Również Fakro zorganizowało dla lokalnej społeczności dwa kiermasze świąteczne. Pierwszy odbył się w Mikołajki przy współpracy z Fundacją SiePomaga, w ramach projektu „Łączmy Pokolenia”. Dochód z kiermaszu w całości został przeznaczony na leczenie ciężko chorej dziewczynki z Nowego Sącza. Drugi poprowadziło Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo „Nadzieja” z Nowego Sącza. Również w tym przypadku dochód został przeznaczony dla podopiecznych stowarzyszenia.
Zobacz również
Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025
18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.
Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (09/2025). Gościem wydania jest Marek Mędrek, CEO Schüco International Polska.
Drutex otworzył nową siedzibę w Bytowie
Drutex przeniósł się do nowej siedziby. Biurowiec za ponad 60 mln zł został oddany do użytku w roku jubileuszu 40-lecia działalności spółki.