Branża stolarki pod koniec roku nawiązuje do świąt

Autor: |Data publikacji:

W okresie przedświątecznym firmy z branży stolarki podejmują działania, których inspiracją jest nadchodzące Boże Narodzenie. Formy są bardzo różne, od kampanii marketingowych po wydarzenia organizowane dla lokalnych społeczności i akcje charytatywne.

Pagen z tradycyjną kampanią reklamową

Kampanię marketingową wzbogaconą świątecznym filmem rozpoczął na początku grudnia Pagen. Jak zaznacza firma, tematy przewodnie to: świąteczna tęsknota za bliskimi, wspomnienia z młodości i troska o dom rodzinny. Zgodnie z tymi założeniami nowa kampania reklamowa będzie przebiegała pod hasłem: „W domu najlepiej – W domu najcieplej”. Spot świąteczny będzie dostępny do 6 stycznia 2024 r. na kanale marki Pagen w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Petecki ogłosił świąteczny konkurs z nagrodami

Aby wziąć w nim udział, należy odpowiedzieć na pytanie: „Co lubisz najbardziej w świętach Bożego Narodzenia?” Konkurs rozpoczął się przed kilkoma dniami i potrwa do północy 27 grudnia. Przeprowadzany jest na Instagramie.

Drutex ponownie zaprosił na Magiczne Święta do Bytowa

Firmy stolarkowe najwięcej jednak organizują wydarzeń dla lokalnych społeczności. W Bytowie trwają Magiczne Święta z Drutexem. W wielkim finale na rynku 22 grudnia wystąpią Cleo i zespół Enej. W programie zaplanowano również m.in. Zimowe Show z Teatrem Kubika czy wspólne śpiewanie z Góralskimi Kolędnikami. Jak podkreśla firma, jest to już kolejny zorganizowany przez nią jarmark.

Kiermasze dla podopiecznych fundacji

Również Fakro zorganizowało dla lokalnej społeczności dwa kiermasze świąteczne. Pierwszy odbył się w Mikołajki przy współpracy z Fundacją SiePomaga, w ramach projektu „Łączmy Pokolenia”. Dochód z kiermaszu w całości został przeznaczony na leczenie ciężko chorej dziewczynki z Nowego Sącza. Drugi poprowadziło Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo i Umysłowo „Nadzieja” z Nowego Sącza. Również w tym przypadku dochód został przeznaczony dla podopiecznych stowarzyszenia.

Zobacz również

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.

Czytaj „Forum Branżowe” i „Forum International” – wydanie 8.2025

Czytaj „Forum Branżowe” i „Forum International” – wydanie 8.2025

Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (08/2025). Gościem wydania jest Marcin Maruszczak, prezes zarządu Gebhardt Stahl Polska.

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.