Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały firmy: Abakus, Bogdański, Premium Grodzki i Wiśniowski.
Bogdański i Wiśniowski wsparli beniaminka
Nowymi sponsorami Sandecji Nowy Sącz zostali Bogdański oraz Wiśniowski, wywodzący się ze stolicy Sądecczyzny. Logo Bogdańskiego pojawi się na spodenkach drużyny z Nowego Sącza, natomiast Wiśniowski widoczny będzie na froncie koszulek. Ponadto we wsparcie klubu zaangażował się dystrybutor producenta bram – BGM z Nowego Sącza.
Grzegorz Stawiarski, prezes Sandecji, podkreśla znaczenie tej współpracy: – Wiśniowski to symbol jakości, innowacyjności i odpowiedzialności społecznej. Cieszymy się, że firma tej rangi dołącza do naszej drużyny i wspiera naszą misję budowania silnego, nowoczesnego klubu. To partnerstwo doda nam skrzydeł – zarówno w kontekście sportowym, jak i organizacyjnym.
Sandecja w ubiegłym sezonie wygrała rozgrywki III ligi i awansowała na poziom centralny. Mecze małopolskiego klubu w nowym sezonie będzie można oglądać w TVP Sport.
Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Abakus Okna został sponsorem drużyny koszykarskiej Żubry Białystok, która w nadchodzącym sezonie będzie występować pod nazwą Żubry Abakus Okna Białystok. Decyzja o objęciu funkcji Sponsora Tytularnego to krok w kierunku wspierania lokalnych inicjatyw oraz inwestowania w wartości, takie jak praca zespołowa, zaangażowanie i dążenie do celu.
– Współpraca z Żubrami to coś więcej niż wsparcie finansowe. Łączą nas zaangażowanie, konsekwencja i podejście zespołowe – cechy, które są ważne zarówno w sporcie, jak i w biznesie. Cieszymy się, że możemy wspierać drużynę, która budzi emocje, motywuje do działania i integruje społeczność – mówi Marek Porzecki, prezes zarządu Abakus Okna.
– Bardzo się cieszymy, że firma Abakus Okna została naszym sponsorem tytularnym. Mam nadzieję, że wspólnie stworzymy bardzo ciekawy projekt sportowy, który będzie zadowalał nie tylko nas, ale także i kibiców – podkreśla Jacek Zaniewski, prezes Żubrów Białystok.
W ostatnich rozgrywkach Żubry wygrały rozgrywki 2. ligi koszykówki, po czym wygrały play-off. Dzięki temu w nowym sezonie zagrają w 1. lidze (drugi poziom rozgrywkowy w Polsce) po 15 latach przerwy.
Nieco bardziej na zachód – w Zambrowie producent osłon okiennych, firma Premium Grodzki została sponsorem lokalnej Olimpii. Premium Grodzki od ponad 10 lat zajmuje się produkcją m.in. rolet i plis, a także moskitier do okien oraz drzwi. Co ciekawe, włodarze klubu i przedstawiciele producenta, aby podpisać umowę nie musieli daleko podróżować, wystarczyło przejść na drugą stronę ulicy, ponieważ obie siedziby zlokalizowane są przy Wyszyńskiego naprzeciw siebie. Ponadto sponsorem strategicznym klubu od poczatku roku bieżącego roku jest Monolit. Olimpia w ostatnich rozgrywkach zajęła drugie miejsce w IV lidze podlaskiej, w kolejnym sezonie powalczy o awans do wyższej ligi.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Czytaj „Forum Branżowe” i „Forum International” – wydanie 8.2025
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (08/2025). Gościem wydania jest Marcin Maruszczak, prezes zarządu Gebhardt Stahl Polska.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.