Błaszczykowski znów twarzą Drutexu?

Autor: RK |Data publikacji: 2018-11-18

We wtorek nasza kadra piłkarska gra z Portugalią, a transmisji meczu towarzyszyć będzie spot reklamowy Drutexu. Na boisku pojawi się prawdopodobnie Jakub Błaszczykowski.

Przed 4 laty piłkarze byli już bohaterami kampanii reklamowej Drutexu. fot.Drutex

Prasa sportowa rozpisuje się ostatnio o możliwym sponsorowaniu przez Drutex jego pensji przy ewentualnym powrocie do drużyny Wisły Kraków. Pomimo niewątpliwej sympatii wzajemnej piłkarza i producenta okien, nie wydaje się to prawdopodobne. Roczna pensja Błaszczykowskiego w Wolfsburgu wynosi obecnie 2,5 mln euro, a to więcej niż Drutex wydawał dotąd na całą drużynę Bytovii, ze sponsorowania której dopiero co się wycofał. Oczywiście jest możliwe, że chodzi o niższe uposażenie piłkarza, a wtedy producent z Bytowa mógłby kalkulować takie jego zaangażowanie, że Jakub Błaszczykowski stałby się twarzą działań marketingowych Drutexu. Czas pokaże…

 

Pewne jest natomiast, że pracowników i produkty Drutexu spotkać będzie można już za chwilę na paryskich targach Equip’Baie. Na Międzynarodowych Targach Okien, Drzwi i Osłon Przeciwsłonecznych, które odbędą się 20-23 listopada w Paryżu, firma obecnie będzie ze 150-metrowym stoiskiem w hali nr 1 (st. N49). Potem, w styczniu ekspozycję Drutexu będzie można zwiedzić na BAU w Monachium, a w lutym na poznańskiej Budmie. Wcale nie jest wykluczone, że na jednej z tych imprez pojawić  się może zaprzyjaźniony z bytowskim producentem Jakub Błaszczykowski.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.