Alumaster jest zadowolony z wyników z pierwszego półrocza. Firma zakończyła je wyższym, niż planowała poziomem sprzedaży.
Alumaster to dostawca komponentów do drzwi i okien, przede wszystkim okuć, ale też systemów kontroli dostępu. Minione półrocze było dla firmy bardzo dobre pod kątem sprzedaży, przedsiębiorstwo zakończyło je realizacją ok. 105 proc. założonych planów. Firma informowała, że od kilku lat szczególnie dużym zainteresowaniem klientów cieszą się progi bez barier. O rekordowej popularności tego produktu pisaliśmy TUTAJ.
Firma notuje regularnie wzrosty sprzedaży, dlatego podjęła decyzję o zwiększeniu powierzchni magazynowej oraz biurowej. Alumaster poinformował, że rozpoczął już przygotowania do tych inwestycji. Dostawca planuje skupić się przede wszystkim na usprawnieniu procesów sprzedażowych i logistycznych.
We wrześniu firma rozpoczęła także prowadzenie serii szkoleń online zatytułowanych „Akademia Alumaster”. Pierwsze webinarium odbyło się 21 września i poświęcone było nowościom w ofercie firmy. Natomiast drugie spotkanie 28 września zatytułowane „Po prostu smart!” dotyczy rozwiązań do domu inteligentnego. „Akademia Alumaster” to szkolenia skierowane do firm współpracujących z firmą, ale też do tych, które zainteresowane są tematyką poruszaną na webinarium.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.