Alumaster jest zadowolony z wyników z pierwszego półrocza. Firma zakończyła je wyższym, niż planowała poziomem sprzedaży.
Alumaster to dostawca komponentów do drzwi i okien, przede wszystkim okuć, ale też systemów kontroli dostępu. Minione półrocze było dla firmy bardzo dobre pod kątem sprzedaży, przedsiębiorstwo zakończyło je realizacją ok. 105 proc. założonych planów. Firma informowała, że od kilku lat szczególnie dużym zainteresowaniem klientów cieszą się progi bez barier. O rekordowej popularności tego produktu pisaliśmy TUTAJ.
Firma notuje regularnie wzrosty sprzedaży, dlatego podjęła decyzję o zwiększeniu powierzchni magazynowej oraz biurowej. Alumaster poinformował, że rozpoczął już przygotowania do tych inwestycji. Dostawca planuje skupić się przede wszystkim na usprawnieniu procesów sprzedażowych i logistycznych.
We wrześniu firma rozpoczęła także prowadzenie serii szkoleń online zatytułowanych „Akademia Alumaster”. Pierwsze webinarium odbyło się 21 września i poświęcone było nowościom w ofercie firmy. Natomiast drugie spotkanie 28 września zatytułowane „Po prostu smart!” dotyczy rozwiązań do domu inteligentnego. „Akademia Alumaster” to szkolenia skierowane do firm współpracujących z firmą, ale też do tych, które zainteresowane są tematyką poruszaną na webinarium.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".