Bezbarierowe progi na topie

Autor: |Data publikacji:

Alumaster jest zadowolony z wyników z pierwszego półrocza. Firma zakończyła je wyższym, niż planowała poziomem sprzedaży.

Alumaster to dostawca komponentów do drzwi i okien, przede wszystkim okuć, ale też systemów kontroli dostępu. Minione półrocze było dla firmy bardzo dobre pod kątem sprzedaży, przedsiębiorstwo zakończyło je realizacją ok. 105 proc. założonych planów. Firma informowała, że od kilku lat szczególnie dużym zainteresowaniem klientów cieszą się progi bez barier. O rekordowej popularności tego produktu pisaliśmy TUTAJ.

Firma notuje regularnie wzrosty sprzedaży, dlatego podjęła decyzję o zwiększeniu powierzchni magazynowej oraz biurowej. Alumaster poinformował, że rozpoczął już przygotowania do tych inwestycji. Dostawca planuje skupić się przede wszystkim na usprawnieniu procesów sprzedażowych i logistycznych.

We wrześniu firma rozpoczęła także prowadzenie serii szkoleń online zatytułowanych „Akademia Alumaster”. Pierwsze webinarium odbyło się 21 września i poświęcone było nowościom w ofercie firmy. Natomiast drugie spotkanie 28 września zatytułowane „Po prostu smart!” dotyczy rozwiązań do domu inteligentnego. „Akademia Alumaster” to szkolenia skierowane do firm współpracujących z firmą, ale też do tych, które zainteresowane są tematyką poruszaną na webinarium.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.