BAU 2021 to już tylko targi online zamiast hybrydowych

Red.: PG |Data publikacji: 2020-10-25

Targi Monachijskie poinformowały, że nadchodząca edycja targów BAU odbędzie się jednak tylko w formule online. Decyzję podjęto po analizie wyników ostatniej ankiety przeprowadzonej wśród wystawców.

Pod koniec września informowaliśmy o decyzji organizatorów BAU 2021 o rezygnacji z tradycyjnej formuły targowej na rzecz hybrydowej (szczegóły). Przewidywała ona zorganizowanie stoisk kompaktowych dla zainteresowanych wystawców oraz część konferencyjną, transmitowaną online. Wystawcy mieć możliwość zaprezentowania swoją ofertę w Międzynarodowym Centrum Kongresowym ICM w Monachium oraz w dwóch halach wystawienniczych. Także tam odbywać się miały fora i pokazy specjalne. Firmy, które chciały zaprezentować się na miejscu, mogły wybierać między kompaktowymi stoiskami systemowymi a indywidualnym projektem stoiska.

Jednak w piątek 16 października zakończono zbieranie ankiet wśród wystawców, w których określali, w jaki sposób chcieliby prezentować swoje produkty. Zdecydowana większość wystawców stwierdziła, że ​​koncentruje się na koncepcji czysto cyfrowej. Stąd też ostateczna decyzja Targów Monachijskich, aby targi BAU 2021 odbyły się w dniach 13-15 stycznia 2021 r. tylko i wyłącznie w formacie online. Konkretna oferta na BAU ONLINE ma zostać wysłana do klientów w ciągu najbliższych kilku dni.

 

BAU ONLINE ma oferować wykłady i dyskusje w formie transmisji na żywo, a także nagrania wideo. Ponadto firmy będą miały możliwość wirtualnego prezentowania swoich produktów we własnych sesjach online. W celu wymiany pomysłów z innymi uczestnikami będą dostępne moduły networkingowe.

Targi Monachijskie przy okazji zapowiedziały kolejną edycję BAU i poinformowały, że niemal wszyscy spośród najbardziej znanych wystawców, którzy będą nieobecni z powodu pandemii koronawirusa w 2021 r., już ogłosili swój udział w BAU 2023.

Zobacz również

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Niemiecka firma Weru stworzyła internetowy serwis, który działa na podobnej zasadzie, jak aplikacja randkowa Tinder. Użytkownicy mogą wybrać w niej pasujące do ich typu osobowości zdjęcia, na których podstawie proponowany jest później model drzwi wejściowych.

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory kupiło i zainstalowało nową linię do produkcji ślusarki aluminiowej. Firma dotychczas specjalizowała się w obróbce metali.

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Norsk Hydro poinformował o wynikach ze sprzedaży z trzeciego kwartału. Wyniki spółki były rekordowe, jednak rynek aluminium jest trudny.

1