BAU 2021 to już tylko targi online zamiast hybrydowych

Red.: PG |Data publikacji: 2020-10-25

Targi Monachijskie poinformowały, że nadchodząca edycja targów BAU odbędzie się jednak tylko w formule online. Decyzję podjęto po analizie wyników ostatniej ankiety przeprowadzonej wśród wystawców.

Pod koniec września informowaliśmy o decyzji organizatorów BAU 2021 o rezygnacji z tradycyjnej formuły targowej na rzecz hybrydowej (szczegóły). Przewidywała ona zorganizowanie stoisk kompaktowych dla zainteresowanych wystawców oraz część konferencyjną, transmitowaną online. Wystawcy mieć możliwość zaprezentowania swoją ofertę w Międzynarodowym Centrum Kongresowym ICM w Monachium oraz w dwóch halach wystawienniczych. Także tam odbywać się miały fora i pokazy specjalne. Firmy, które chciały zaprezentować się na miejscu, mogły wybierać między kompaktowymi stoiskami systemowymi a indywidualnym projektem stoiska.

Jednak w piątek 16 października zakończono zbieranie ankiet wśród wystawców, w których określali, w jaki sposób chcieliby prezentować swoje produkty. Zdecydowana większość wystawców stwierdziła, że ​​koncentruje się na koncepcji czysto cyfrowej. Stąd też ostateczna decyzja Targów Monachijskich, aby targi BAU 2021 odbyły się w dniach 13-15 stycznia 2021 r. tylko i wyłącznie w formacie online. Konkretna oferta na BAU ONLINE ma zostać wysłana do klientów w ciągu najbliższych kilku dni.

 

BAU ONLINE ma oferować wykłady i dyskusje w formie transmisji na żywo, a także nagrania wideo. Ponadto firmy będą miały możliwość wirtualnego prezentowania swoich produktów we własnych sesjach online. W celu wymiany pomysłów z innymi uczestnikami będą dostępne moduły networkingowe.

Targi Monachijskie przy okazji zapowiedziały kolejną edycję BAU i poinformowały, że niemal wszyscy spośród najbardziej znanych wystawców, którzy będą nieobecni z powodu pandemii koronawirusa w 2021 r., już ogłosili swój udział w BAU 2023.

Zobacz również

Drutex zarabia i zbroi się dalej

Drutex zarabia i zbroi się dalej

Bytowski Drutex przekroczy w tym roku próg miliarda zł przychodów, a jak zapewnia kierownictwo firmy przekroczony również zostanie próg 100 milionów zł wypracowanego zysku netto.

Awilux przekroczył sto milionów

Awilux przekroczył sto milionów

Dobre wieści płyną z Leszna, z Awiluxu. Pomimo okresu pandemii producent ten zamyka rok 2020 niemal 20-procentowym wzrostem, przekraczając nawet zakładany 100-milionowy poziom przychodów.

Sanok Rubber notuje wzrost w przychodach

Sanok Rubber notuje wzrost w przychodach

Sanok Rubber podał do wiadomości wyniki z trzech kwartałów. W tym roku przychody ze sprzedaży wyniosły 706,11 mln zł. Sanok Rubber podaje także dane handlowe dotyczące uszczelek do stolarki.

1