Tradycyjne targi BAU jednak odwołane!

Red.: |Data publikacji:

Zarząd Messe Munchen spotkał się dzisiaj z Radą Doradczą i Radą Powierników BAU uzyskując aprobatę dla decyzji o odwołaniu tradycyjnej formuły targowej przyszłorocznej edycji (13-15 stycznia 2021) na rzecz formuły hybrydowej. Impulsem do tego była niedawna ankieta przeprowadzona wśród wystawców, którzy w ogromnej większości uznawali swój udział w targach za nierealny.


Nowa formuła targowa, nazwana „hybrydową” przewiduje zorganizowanie stoisk kompaktowych dla zainteresowanych wystawców oraz części konferencyjnej transmitowanej on-line. Wystawcy będą mogli zaprezentować swoją ofertę w Międzynarodowym Centrum Kongresowym ICM w Monachium oraz w dwóch halach wystawienniczych. Także tam odbywać się będą fora i pokazy specjalne. Firmy, które zechcą zaprezentować się na miejscu, mogą wybierać między kompaktowymi stoiskami systemowymi a indywidualnym projektem stoiska. W części cyfrowej wydarzenia przewiduje się transmisje na żywo oraz nagrania wideo z przemówień i dyskusji z forów, które będą dostępne dla globalnej publiczności. Firmy otrzymają również możliwość wirtualnego prezentowania swoich produktów we własnych sesjach online.

Martin Hörmann, wiceprzewodniczący komitetów Messe Munchen

Opóźnienie targów nigdy nie było dla nas poważną opcją, ponieważ przerwałoby dwuletni cykl innowacji, którym BAU zawsze podążał. Międzynarodowi wystawcy i odwiedzający są w centrum tradycyjnego BAU. W obecnych warunkach COVID-19 nie bylibyśmy w stanie spełnić ich oczekiwań.

Szczegóły dotyczące nowego formatu oraz informacje o możliwościach udziału wystawców i zwiedzających mają być dostępne on-line od połowy października. Niezależnie od tego organizatorzy pracować będą nad edycją roku 2023, kiedy to targi BAU mają powrócić w tradycyjnej formule z dodatkowymi ofertami cyfrowymi przetestowanymi w najbliższej edycji.

 

Zobacz również

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

NSG i AGC podsumowały II kwartał bieżącego roku. Spółki podnosiły ceny na swoje produkty, by zrekompensować podwyżki.

Jeld-Wen odczuwa osłabienie popytu

Jeld-Wen odczuwa osłabienie popytu

Jeld-Wen , amerykański gigant branży stolarki, poinformował, że drugi kwartał tego roku jest jednocześnie ósmym z rzędu, w którym spółka odnotowała wzrost przychodów. Firma zmaga się jednak ze spadkiem popytu i inflacją.           

Co dziesiąte drzwi w Polsce są z importu

Co dziesiąte drzwi w Polsce są z importu

W najnowszym odcinku podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” przybliżono import drzwi do Polski. Okazuje się, że co dziesiąte drzwi sprzedawane w naszym kraju pochodzą z zagranicy.

1