Targi Monachijskie poinformowały, że nadchodząca edycja targów BAU odbędzie się jednak tylko w formule online. Decyzję podjęto po analizie wyników ostatniej ankiety przeprowadzonej wśród wystawców.
Pod koniec września informowaliśmy o decyzji organizatorów BAU 2021 o rezygnacji z tradycyjnej formuły targowej na rzecz hybrydowej (szczegóły). Przewidywała ona zorganizowanie stoisk kompaktowych dla zainteresowanych wystawców oraz część konferencyjną, transmitowaną online. Wystawcy mieć możliwość zaprezentowania swoją ofertę w Międzynarodowym Centrum Kongresowym ICM w Monachium oraz w dwóch halach wystawienniczych. Także tam odbywać się miały fora i pokazy specjalne. Firmy, które chciały zaprezentować się na miejscu, mogły wybierać między kompaktowymi stoiskami systemowymi a indywidualnym projektem stoiska.
Jednak w piątek 16 października zakończono zbieranie ankiet wśród wystawców, w których określali, w jaki sposób chcieliby prezentować swoje produkty. Zdecydowana większość wystawców stwierdziła, że koncentruje się na koncepcji czysto cyfrowej. Stąd też ostateczna decyzja Targów Monachijskich, aby targi BAU 2021 odbyły się w dniach 13-15 stycznia 2021 r. tylko i wyłącznie w formacie online. Konkretna oferta na BAU ONLINE ma zostać wysłana do klientów w ciągu najbliższych kilku dni.
BAU ONLINE ma oferować wykłady i dyskusje w formie transmisji na żywo, a także nagrania wideo. Ponadto firmy będą miały możliwość wirtualnego prezentowania swoich produktów we własnych sesjach online. W celu wymiany pomysłów z innymi uczestnikami będą dostępne moduły networkingowe.
Targi Monachijskie przy okazji zapowiedziały kolejną edycję BAU i poinformowały, że niemal wszyscy spośród najbardziej znanych wystawców, którzy będą nieobecni z powodu pandemii koronawirusa w 2021 r., już ogłosili swój udział w BAU 2023.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".