BAU 2021 to już tylko targi online zamiast hybrydowych

Autor: |Data publikacji:

Targi Monachijskie poinformowały, że nadchodząca edycja targów BAU odbędzie się jednak tylko w formule online. Decyzję podjęto po analizie wyników ostatniej ankiety przeprowadzonej wśród wystawców.

Pod koniec września informowaliśmy o decyzji organizatorów BAU 2021 o rezygnacji z tradycyjnej formuły targowej na rzecz hybrydowej (szczegóły). Przewidywała ona zorganizowanie stoisk kompaktowych dla zainteresowanych wystawców oraz część konferencyjną, transmitowaną online. Wystawcy mieć możliwość zaprezentowania swoją ofertę w Międzynarodowym Centrum Kongresowym ICM w Monachium oraz w dwóch halach wystawienniczych. Także tam odbywać się miały fora i pokazy specjalne. Firmy, które chciały zaprezentować się na miejscu, mogły wybierać między kompaktowymi stoiskami systemowymi a indywidualnym projektem stoiska.

Jednak w piątek 16 października zakończono zbieranie ankiet wśród wystawców, w których określali, w jaki sposób chcieliby prezentować swoje produkty. Zdecydowana większość wystawców stwierdziła, że ​​koncentruje się na koncepcji czysto cyfrowej. Stąd też ostateczna decyzja Targów Monachijskich, aby targi BAU 2021 odbyły się w dniach 13-15 stycznia 2021 r. tylko i wyłącznie w formacie online. Konkretna oferta na BAU ONLINE ma zostać wysłana do klientów w ciągu najbliższych kilku dni.

 

BAU ONLINE ma oferować wykłady i dyskusje w formie transmisji na żywo, a także nagrania wideo. Ponadto firmy będą miały możliwość wirtualnego prezentowania swoich produktów we własnych sesjach online. W celu wymiany pomysłów z innymi uczestnikami będą dostępne moduły networkingowe.

Targi Monachijskie przy okazji zapowiedziały kolejną edycję BAU i poinformowały, że niemal wszyscy spośród najbardziej znanych wystawców, którzy będą nieobecni z powodu pandemii koronawirusa w 2021 r., już ogłosili swój udział w BAU 2023.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.