Bartosz Marczuk nie będzie już prezesem firmy Anwis

Autor: |Data publikacji:

Jak dowiedział się serwis ForumBranzowe.com w firmie Anwis dojdzie do zmiany na stanowisku prezesa – z firmy odchodzi Bartosz Marczuk, a stery po nim przejmuje Radosław Kuźma.

Zmiany w zarządzie wejdą w życie 1 maja 2020 r. Na razie nie są znane powody odejścia Bartosza Marczuka z Anwisu. Z firmą z Włocławka związany był od października 2015 r., a funkcję prezesa piastował od kwietnia 2016 r. Od kilkunastu lat współpracuje głównie z firmami portfelowymi funduszy inwestycyjnych. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Ukończył też szkolenia z zakresu zarządzania firmami w Stanach Zjednoczonych i Japonii.

Nowym prezesem firmy Anwis został Radosław Kuźma, dotychczasowy dyrektor marketingu i sprzedaży. Z producentem osłon słonecznych związany jest niemal od dwóch dekad – swoją pracę rozpoczął w firmie w 2003 r. Jest absolwentem Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technicznego w Szczecinie oraz Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu.

W połowie 2019 r. Anwis został kupiony przez grupę Warema. O przedwstępnej umowie sprzedaży 100 proc. udziałów polskiej firmy na rzecz Warema Renkhoff SE pisaliśmy TUTAJ. Oficjalny zakup odbył się w dniu 5 sierpnia 2019 roku, o czym w liście otwartym pisał prezes Marczuk – oto jego treść.

 

Zobacz również

Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje

Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje

Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.