Bardzo dobre wyniki Al-Techu

Autor: |Data publikacji:

Al-Tech podsumował pierwsze półrocze tego roku. Firma zanotowała wzrost wartości sprzedaży o kilkadziesiąt procent.

W pierwszym półroczu tego roku Al.-Tech podliczył, że wzrost wartości sprzedaży był na poziomie 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Firma z podkrakowskiej Morawicy jest producentem przede wszystkim okien, drzwi i różnych konstrukcji z aluminium. Al-Tech ocenia, że tak doby wynik handlowy spowodowany jest dużym ożywieniem na rynku budowlanym po trudnym okresie na początku wybuchu pandemii Covid-19.

Siedziba Al-Tech.

Na dobry wynik składa się także szereg działań firmy. Al-Tech pracował nad ulepszaniem procesów produkcyjnych, poszerzył ofertę produktową, a także dynamicznie powiększa bazę klientów. Producent jednak przyznaje, że w tym roku boryka się z zawirowaniami na rynku surowców, czyli ze znaczącym wzrostem cen oraz problemami z dostępnością u dostawców.

Paweł Krawiec z Al-Techu komentuje:

Przyglądając się sytuacji w branży budowlanej, gdzie wzrosty cen materiałów i podaż zaczęły się stabilizować, liczymy na to, że w naszym sektorze również sytuacja się unormuje.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".