Al-Tech podsumował pierwsze półrocze tego roku. Firma zanotowała wzrost wartości sprzedaży o kilkadziesiąt procent.
W pierwszym półroczu tego roku Al.-Tech podliczył, że wzrost wartości sprzedaży był na poziomie 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Firma z podkrakowskiej Morawicy jest producentem przede wszystkim okien, drzwi i różnych konstrukcji z aluminium. Al-Tech ocenia, że tak doby wynik handlowy spowodowany jest dużym ożywieniem na rynku budowlanym po trudnym okresie na początku wybuchu pandemii Covid-19.

Na dobry wynik składa się także szereg działań firmy. Al-Tech pracował nad ulepszaniem procesów produkcyjnych, poszerzył ofertę produktową, a także dynamicznie powiększa bazę klientów. Producent jednak przyznaje, że w tym roku boryka się z zawirowaniami na rynku surowców, czyli ze znaczącym wzrostem cen oraz problemami z dostępnością u dostawców.
Paweł Krawiec z Al-Techu komentuje:
Przyglądając się sytuacji w branży budowlanej, gdzie wzrosty cen materiałów i podaż zaczęły się stabilizować, liczymy na to, że w naszym sektorze również sytuacja się unormuje.
Tagi
Al-Techcovid-19drzwi aluminiowekonstrukcje aluminioweokna aluminioweślusarka aluminiowawyniki handloweZobacz również
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.