Arbonia kupiła właśnie udziały firmy Webcom Management Holding GmbH. Należą do niej platformy internetowe ze sklepami z materiałami budowlanymi.
Producenci stolarki otworowej w Europie coraz częściej decydują się na sprzedaż za pośrednictwem sklepów internetowych. Szczególnie w tym roku handel online stał się bardzo ważnym kanałem dystrybucji. Szwajcarski producent okien i drzwi Arbonia zdecydował już w 2017 r., by zainwestować w sprzedaż internetową. Firma kupiła udziały w firmie Webcom Management Holding GmbH, do której należą platformy zakupowe z materiałami budowlanymi. W tym roku, na początku grudnia, Szwajcarzy poinformowali, że kupili pozostałą część udziałów Webcom (65 proc.). Stali się więc właścicielem firmy.

Szwajcarska spółka zauważa. że handel online cieszy się rosnącą popularnością. Arbonia sprzedaje stolarkę otworową za pośrednictwem e-commerce już od 2011. Są to przede wszystkim produkty wytworzone przez firmę Dobroplast, producenta należącego do Grupy Arbonia. Okna z PCW oferowane są na rynku niemieckim na portalach: bew24-fenster.de, fensterdepot24.de i fenster-webshop.de. Spółka planuje w przyszłości rozwijać portfolio produktów dostępnych na platformach internetowych.
Zobacz również
XXXIV edycja Forum 100 za nami
XXXIV edycja Forum 100 odbyła się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera w Warszawie i po raz kolejny zgromadziła liderów branży stolarki otworowej. Tym razem tematem przewodnim była ekspansja na rynek amerykański.
Forum Branżowe 04.2025
Podczas wczorajszego Forum 100 swoją premierę miał najnowszy numer magazynu "Forum Branżowe". Gościem wydania jest Krzysztof Domarecki, główny akcjonariusz Grupy Selena.
Branża stolarki spotyka się w Warszawie – rusza XXXIV Forum 100
Już za chwilę, o godzinie 10:30, w Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera w Warszawie rozpocznie się XXXIV edycja Forum 100 – kluczowego wydarzenia dla sektora stolarki otworowej.