Grupa Warema określiła swoją nową strategię dla marek Warema i Anwis. Pierwsza z nich skupiona będzie na żaluzjach, roletach i markizach dla budynków komercyjnych, natomiast Anwis będzie oferował osłony dla budynków mieszkalnych.
Warema skupi się od 2021 r. na osłonach dla sektora komercyjnego i publicznego. Firma wymienia tu m.in. placówki medyczne, przedszkola, szkoły, biurowce. Bogate portfolio produktów ma spełnić oczekiwania projektantów tego typu przestrzeni.
Christian Steinberg, dyrektor globalnego rynku w firmie Warema:
Chcemy wzmocnić naszą markę Warema w obszarze wewnętrznych osłon przeciwsłonecznych. Obejmuje to oczywiście nasze know-how w zakresie stosowanych technologii, jak i naszą pozycję na rynku. Posiadamy odpowiednią ofertę dla budownictwa komercyjnego i dobre kontakty. Ta strategiczna zmiana działu „Inside” jest oparta na naszych pozytywnych doświadczeniach biznesowych z ostatnich lat i ma na celu dalsze zacieśnienie współpracy z naszymi partnerami w branży projektowej. Na tym etapie będziemy jeszcze bardziej skoncentrowani i aktywni na tych działaniach.
Warema zakłada, że dzięki tej decyzji będzie miała możliwość szybszej i bardziej elastycznej realizacji zamówień w budownictwie komercyjnym, a tym samym uda się skrócić terminy dostaw. Producent chce też ulepszać swoje portfolio produktów dzięki wprowadzaniu kolejnych innowacji.
Z kolei Anwis, który jest częścią grupy Warema od połowy ubiegłego roku (pisaliśmy o tym TUTAJ), przejmie obszar osłon przeznaczonych dla budownictwa prywatnego. Według informacji podanej przez Grupę Warema, Anwis swoim portfolio produktowym optymalnie dostosował się do potrzeb inwestorów indywidualnych
– Wszystkie marki Grupy Warema przyczyniają się do ogólnego sukcesu firmy. Dzięki ich specjalizacji i związanej z tym koncentracji na odpowiednich kompetencjach nasi klienci w przyszłości otrzymają jeszcze lepsze i skuteczniejsze wsparcie z naszej strony – mówi Christian Steinberg.
Tagi
AnwisChristian Steinbergmarkizyosłonyosłony przeciwsłoneczneosłony wewnętrzneroletyWaremażaluzjeZobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.