Anwis dla inwestorów indywidualnych, Warema dla komercyjnych

Autor: |Data publikacji:

Grupa Warema określiła swoją nową strategię dla marek Warema i Anwis. Pierwsza z nich skupiona będzie na żaluzjach, roletach i markizach dla budynków komercyjnych, natomiast Anwis będzie oferował osłony dla budynków mieszkalnych.

Warema skupi się od 2021 r. na osłonach dla sektora komercyjnego i publicznego. Firma wymienia tu m.in. placówki medyczne, przedszkola, szkoły, biurowce. Bogate portfolio produktów ma spełnić oczekiwania projektantów tego typu przestrzeni.

Christian Steinberg, dyrektor globalnego rynku w firmie Warema:

Chcemy wzmocnić naszą markę Warema w obszarze wewnętrznych osłon przeciwsłonecznych. Obejmuje to oczywiście nasze know-how w zakresie stosowanych technologii, jak i naszą pozycję na rynku. Posiadamy odpowiednią ofertę dla budownictwa komercyjnego i dobre kontakty. Ta strategiczna zmiana działu „Inside” jest oparta na naszych pozytywnych doświadczeniach biznesowych z ostatnich lat i ma na celu dalsze zacieśnienie współpracy z naszymi partnerami w branży projektowej. Na tym etapie będziemy jeszcze bardziej skoncentrowani i aktywni na tych działaniach.

Warema zakłada, że dzięki tej decyzji będzie miała możliwość szybszej i bardziej elastycznej realizacji zamówień w budownictwie komercyjnym, a tym samym uda się skrócić terminy dostaw. Producent chce też ulepszać swoje portfolio produktów dzięki wprowadzaniu kolejnych innowacji.

Z kolei Anwis, który jest częścią grupy Warema od połowy ubiegłego roku (pisaliśmy o tym TUTAJ), przejmie obszar osłon przeznaczonych dla budownictwa prywatnego. Według informacji podanej przez Grupę Warema, Anwis swoim portfolio produktowym optymalnie dostosował się do potrzeb inwestorów indywidualnych

– Wszystkie marki Grupy Warema przyczyniają się do ogólnego sukcesu firmy. Dzięki ich specjalizacji i związanej z tym koncentracji na odpowiednich kompetencjach nasi klienci w przyszłości otrzymają jeszcze lepsze i skuteczniejsze wsparcie z naszej strony – mówi Christian Steinberg.

Zobacz również

XXXIV edycja Forum 100 za nami

XXXIV edycja Forum 100 za nami

XXXIV edycja Forum 100 odbyła się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera w Warszawie i po raz kolejny zgromadziła liderów branży stolarki otworowej. Tym razem tematem przewodnim była ekspansja na rynek amerykański.

Forum Branżowe 04.2025

Forum Branżowe 04.2025

Podczas wczorajszego Forum 100 swoją premierę miał najnowszy numer magazynu "Forum Branżowe". Gościem wydania jest Krzysztof Domarecki, główny akcjonariusz Grupy Selena.

Branża stolarki spotyka się w Warszawie – rusza XXXIV Forum 100

Branża stolarki spotyka się w Warszawie – rusza XXXIV Forum 100

Już za chwilę, o godzinie 10:30, w Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera w Warszawie rozpocznie się XXXIV edycja Forum 100 – kluczowego wydarzenia dla sektora stolarki otworowej.