Anwis dla inwestorów indywidualnych, Warema dla komercyjnych

Autor: |Data publikacji:

Grupa Warema określiła swoją nową strategię dla marek Warema i Anwis. Pierwsza z nich skupiona będzie na żaluzjach, roletach i markizach dla budynków komercyjnych, natomiast Anwis będzie oferował osłony dla budynków mieszkalnych.

Warema skupi się od 2021 r. na osłonach dla sektora komercyjnego i publicznego. Firma wymienia tu m.in. placówki medyczne, przedszkola, szkoły, biurowce. Bogate portfolio produktów ma spełnić oczekiwania projektantów tego typu przestrzeni.

Christian Steinberg, dyrektor globalnego rynku w firmie Warema:

Chcemy wzmocnić naszą markę Warema w obszarze wewnętrznych osłon przeciwsłonecznych. Obejmuje to oczywiście nasze know-how w zakresie stosowanych technologii, jak i naszą pozycję na rynku. Posiadamy odpowiednią ofertę dla budownictwa komercyjnego i dobre kontakty. Ta strategiczna zmiana działu „Inside” jest oparta na naszych pozytywnych doświadczeniach biznesowych z ostatnich lat i ma na celu dalsze zacieśnienie współpracy z naszymi partnerami w branży projektowej. Na tym etapie będziemy jeszcze bardziej skoncentrowani i aktywni na tych działaniach.

Warema zakłada, że dzięki tej decyzji będzie miała możliwość szybszej i bardziej elastycznej realizacji zamówień w budownictwie komercyjnym, a tym samym uda się skrócić terminy dostaw. Producent chce też ulepszać swoje portfolio produktów dzięki wprowadzaniu kolejnych innowacji.

Z kolei Anwis, który jest częścią grupy Warema od połowy ubiegłego roku (pisaliśmy o tym TUTAJ), przejmie obszar osłon przeznaczonych dla budownictwa prywatnego. Według informacji podanej przez Grupę Warema, Anwis swoim portfolio produktowym optymalnie dostosował się do potrzeb inwestorów indywidualnych

– Wszystkie marki Grupy Warema przyczyniają się do ogólnego sukcesu firmy. Dzięki ich specjalizacji i związanej z tym koncentracji na odpowiednich kompetencjach nasi klienci w przyszłości otrzymają jeszcze lepsze i skuteczniejsze wsparcie z naszej strony – mówi Christian Steinberg.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.