Grupa Warema określiła swoją nową strategię dla marek Warema i Anwis. Pierwsza z nich skupiona będzie na żaluzjach, roletach i markizach dla budynków komercyjnych, natomiast Anwis będzie oferował osłony dla budynków mieszkalnych.
Warema skupi się od 2021 r. na osłonach dla sektora komercyjnego i publicznego. Firma wymienia tu m.in. placówki medyczne, przedszkola, szkoły, biurowce. Bogate portfolio produktów ma spełnić oczekiwania projektantów tego typu przestrzeni.
Christian Steinberg, dyrektor globalnego rynku w firmie Warema:
Chcemy wzmocnić naszą markę Warema w obszarze wewnętrznych osłon przeciwsłonecznych. Obejmuje to oczywiście nasze know-how w zakresie stosowanych technologii, jak i naszą pozycję na rynku. Posiadamy odpowiednią ofertę dla budownictwa komercyjnego i dobre kontakty. Ta strategiczna zmiana działu „Inside” jest oparta na naszych pozytywnych doświadczeniach biznesowych z ostatnich lat i ma na celu dalsze zacieśnienie współpracy z naszymi partnerami w branży projektowej. Na tym etapie będziemy jeszcze bardziej skoncentrowani i aktywni na tych działaniach.
Warema zakłada, że dzięki tej decyzji będzie miała możliwość szybszej i bardziej elastycznej realizacji zamówień w budownictwie komercyjnym, a tym samym uda się skrócić terminy dostaw. Producent chce też ulepszać swoje portfolio produktów dzięki wprowadzaniu kolejnych innowacji.
Z kolei Anwis, który jest częścią grupy Warema od połowy ubiegłego roku (pisaliśmy o tym TUTAJ), przejmie obszar osłon przeznaczonych dla budownictwa prywatnego. Według informacji podanej przez Grupę Warema, Anwis swoim portfolio produktowym optymalnie dostosował się do potrzeb inwestorów indywidualnych
– Wszystkie marki Grupy Warema przyczyniają się do ogólnego sukcesu firmy. Dzięki ich specjalizacji i związanej z tym koncentracji na odpowiednich kompetencjach nasi klienci w przyszłości otrzymają jeszcze lepsze i skuteczniejsze wsparcie z naszej strony – mówi Christian Steinberg.
Tagi
AnwisChristian Steinbergmarkizyosłonyosłony przeciwsłoneczneosłony wewnętrzneroletyWaremażaluzjeZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".