Anwis dla inwestorów indywidualnych, Warema dla komercyjnych

Autor: |Data publikacji:

Grupa Warema określiła swoją nową strategię dla marek Warema i Anwis. Pierwsza z nich skupiona będzie na żaluzjach, roletach i markizach dla budynków komercyjnych, natomiast Anwis będzie oferował osłony dla budynków mieszkalnych.

Warema skupi się od 2021 r. na osłonach dla sektora komercyjnego i publicznego. Firma wymienia tu m.in. placówki medyczne, przedszkola, szkoły, biurowce. Bogate portfolio produktów ma spełnić oczekiwania projektantów tego typu przestrzeni.

Christian Steinberg, dyrektor globalnego rynku w firmie Warema:

Chcemy wzmocnić naszą markę Warema w obszarze wewnętrznych osłon przeciwsłonecznych. Obejmuje to oczywiście nasze know-how w zakresie stosowanych technologii, jak i naszą pozycję na rynku. Posiadamy odpowiednią ofertę dla budownictwa komercyjnego i dobre kontakty. Ta strategiczna zmiana działu „Inside” jest oparta na naszych pozytywnych doświadczeniach biznesowych z ostatnich lat i ma na celu dalsze zacieśnienie współpracy z naszymi partnerami w branży projektowej. Na tym etapie będziemy jeszcze bardziej skoncentrowani i aktywni na tych działaniach.

Warema zakłada, że dzięki tej decyzji będzie miała możliwość szybszej i bardziej elastycznej realizacji zamówień w budownictwie komercyjnym, a tym samym uda się skrócić terminy dostaw. Producent chce też ulepszać swoje portfolio produktów dzięki wprowadzaniu kolejnych innowacji.

Z kolei Anwis, który jest częścią grupy Warema od połowy ubiegłego roku (pisaliśmy o tym TUTAJ), przejmie obszar osłon przeznaczonych dla budownictwa prywatnego. Według informacji podanej przez Grupę Warema, Anwis swoim portfolio produktowym optymalnie dostosował się do potrzeb inwestorów indywidualnych

– Wszystkie marki Grupy Warema przyczyniają się do ogólnego sukcesu firmy. Dzięki ich specjalizacji i związanej z tym koncentracji na odpowiednich kompetencjach nasi klienci w przyszłości otrzymają jeszcze lepsze i skuteczniejsze wsparcie z naszej strony – mówi Christian Steinberg.

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.