Analizy i opinie

Gebhardt Stahl Polska – 20-lecieMultiPublikacja

Gebhardt Stahl Polska – 20-lecie

Gebhardt Stahl Polska, w lipcu obchodzi 20-lecie działalności. Spójrzmy jak wyglądały początki i droga rozwoju.

Czytaj dalej
Wyprzedzać trendy

Wyprzedzać trendy

Mateusz Kłosek, właściciel i prezes zarządu Eko-Okien udzielił wywiadu naszemu miesięcznikowi, gdzie mówi o swoim postrzeganiu rynku, o wartościach w biznesie, ale też o planach rozwojowych spółki.

Czytaj dalej
Restart Pozbudu

Restart Pozbudu

W lipcowym numerze Forum Branżowego Łukasz Fojt, prezes zarządu firmy Pozbud, opowiada o wielkich zmianach, do jakich doszło w firmie. W internetowej części rozmowy omawia problemy z jakimi mierzyli się nowi właściciele po przejęciu spółki. Poznaliśmy też plany i wyniki firmy.

Czytaj dalej
Kłopoty z materiałami do produkcji

Kłopoty z materiałami do produkcji

Mariusz Kołodziej, szef Pilkington IGP, wypowiedział się w najnowszym wydaniu Forum Branżowe, o wynikach sprzedażowych i sytuacji na rynku. Także dla jego przedsiębiorstwa, nie był to okres łatwy ze względu na luki zaopatrzeniowe.

Czytaj dalej
W kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD

W kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD

W związku z zieloną transformacją producenci wyrobów budowlanych muszą zmierzyć się ze zmniejszeniem emisji w produkcji i deklaracją środowiskową EPD.

Czytaj dalej
Bezpieczne stalowe drzwi: System SchrödersMultiPublikacja

Bezpieczne stalowe drzwi: System Schröders

System Schröders oferuje firmom przemysłowym możliwość rozszerzenia oferty produkcyjnej o zaawansowane, certyfikowane stalowe drzwi, dystrybuowane w całej Europie.

Czytaj dalej
Fundacja rodzinna coraz bliżej?

Fundacja rodzinna coraz bliżej?

Został opublikowany projekt ustawy, który ma wprowadzić do polskiego porządku prawnego fundację rodzinną. Czy na takie przepisy czekali przedsiębiorcy?

Czytaj dalej
Dwie marki, dwie drogi. A rezultaty?

Dwie marki, dwie drogi. A rezultaty?

W branży stolarki otworowej wszczęte zostały w ostatnim czasie ważkie, nowatorskie działania marketingowe, o prawdziwie strategicznym charakterze: dwa krańcowo różne pod wieloma aspektami podmioty, zdecydowały się na modyfikację swojego dotychczasowego podejścia odnośnie posiadanych marek handlowych.

Czytaj dalej