Analizy i opinie

Nie tylko operacyjna sprawność….

Nie tylko operacyjna sprawność….

Przeminęły już czasy, w których dostępność towaru/usługi była drastycznie niska, w których jakość i cena miały marginalne znaczenie. Obecnie sytuacja rynkowe wymusza zmiany w strategii produkcji.

Czytaj dalej
Wartościowe kompetencje

Wartościowe kompetencje

Marek Porzecki, właściciel Abakus-Okna, rozmawia z nami o powodach dobrej kondycji jego firmy, ale też o tych producentach, którym tak dobrze się dzisiaj już nie wiedzie. Kiedyś prowadził już firmę dystrybucyjno-montażową, więc zwraca uwagę na ten segment naszego rynku, pokazując źródło potencjalnych przewag.

Czytaj dalej
Uniwersalne, wytrzymałe, funkcjonalne: okucie ECO SLIDE CO firmy SIEGENIAMultiPublikacja

Uniwersalne, wytrzymałe, funkcjonalne: okucie ECO SLIDE CO firmy SIEGENIA

Nowy wariant okucia do konstrukcji przesuwnych dostępny do różnych systemów profili.

Czytaj dalej
Nowa branża termomodernizacji

Nowa branża termomodernizacji

Andrzej Kaźmierski, dyrektor w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, udzielił wywiadu redaktorowi Guzalowi z portalu termomodernizacja.pl , w którym panowie poruszyli m.in. temat formującego się w Polsce rynku termomodernizacji.

Czytaj dalej
Czemu nie lubię związku POID?

Czemu nie lubię związku POID?

Takie pytanie zadał mi wprost jeden z czołowych menedżerów branży stolarki, próbując przekonać, że współpraca z tą organizacją dałaby efekt synergii i lepsze efekty działań.

Czytaj dalej
Przyśpieszenie w termomodernizacjach

Przyśpieszenie w termomodernizacjach

Paweł Mirowski, wiceprezes NFOŚiGW, podsumował tegoroczne efekty działań programu Czyste Powietrze. Jednym z elementów tego programu jest dofinansowanie do wymiany stolarki i Polacy, co widzimy też w naszych salonach, coraz chętniej z tego korzystają.

Czytaj dalej
Nadchodzi zrównoważony rozwój

Nadchodzi zrównoważony rozwój

Krzysztof Horała, szef Hörmanna w Polsce, jest gościem lipcowego wydania naszego miesięcznika. Rozmawiamy o aktualnym stanie rynku, o perspektywach powrotu do koniunktury, ale też o śladzie węglowym i naciskach na zrównoważony rozwój przedsiębiorstw.

Czytaj dalej
Jak profesjonalnie zarządzać cenami? cz. I

Jak profesjonalnie zarządzać cenami? cz. I

Ceny są zazwyczaj ważne dla kupujących i kluczowe dla sprzedających. Dlatego nie warto zostawiać wyznaczania ich przypadkowi, menedżerskiej intuicji prezesa,…

Czytaj dalej