Analizy i opinie
Turbulencje potrwają jeszcze 20-30 lat
Na łamach Business Insider Polska ukazał się wywiad z Krzysztofem Domareckim, głównym akcjonariuszem Grupy Selena. Poruszono w nim wiele ciekawych zagadnień od globalnych turbulencji gospodarczych aż po trendy na rynku produktów do sektora budowlanego.
Czytaj dalejOdra – granica czy jedynie linia demarkacyjna?
Wśród krajów, do których eksportujemy nasze produkty, prymat wiodą Niemcy. Jego obecne wyniki i perspektywy gospodarcze to powód do troski także i w Polsce.
Czytaj dalejPergole – czy warto je mieć w ofercie?
Wzrasta popularność pergoli wśród inwestorów. Dlatego producenci stolarki włączają do oferty pergole, by móc sprzedać klientowi kolejny produkt, już na dalszym etapie inwestycji.
Czytaj dalejTrudna sytuacja na rynku drzwiowym
Ostatnie dwa lata były niezwykle wymagające dla wytwórców i dystrybutorów drzwi w Polsce. Po rekordowym 2021 roku, w latach 2022-23 nastąpiło załamanie sprzedaży.
Czytaj dalejWykorzystać swoją szansę
W marcowym wydaniu rozmawiamy z panem Ryszardem Kozakiem i Zbigniewem Stodolskim z FKS Okucia Okienne i Drzwiowe o początkach firmy, nietypowych zleceniach oraz wyzwaniach, jakie stoją przed nią w najbliższych latach.
Czytaj dalejZarządzanie to nie ogórki – miękkie nie znaczy gorsze
Nie zawsze właściwa waga jest przywiązywana do miękkich aspektów zarządzania, czyli szeroko rozumianego HR. Temu zagadnieniu poświęcony jest felieton Zbigniewa Mendla.
Czytaj dalejDobry klimat dla biznesu
Gościem naszego lutowego wydania jest pan Krzysztof Schmidt, prezes i założyciel firmy Mol. Opowiada nam o swoich początkach biznesowych w Kanadzie, ale również zdradza credo, jakie przyświeca jego firmie.
Czytaj dalejStolarka na eksport: Włochy
Jak wynika z danych Centrum Analiz Branżowych w 2022 r. nasz eksport do Włoch wzrósł aż o 91 proc. Jakie produkty made in Poland cieszą się tam największą popularnością?
Czytaj dalej