Amex Bączek podsumował I kwartał tego roku pod względem handlowym. W porównaniu z rokiem ubiegłym firma zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 30 proc.
Producent okien i drzwi bardzo dobrze rozpoczął ten rok. Sprzedaż w I kwartale w porównaniu do 2018 r. jest wyższa o ponad 30 proc. i patrząc na dynamikę rozwoju, pozostałe miesiące zapowiadają się równie obiecująco. Firma planuje zamknąć cały rok właśnie około 30-procentowym wzrostem sprzedaży.
Na wysokie przychody wpłynęło kilka czynników. Przede wszystkim producent w pierwszych miesiącach tego roku dostarczał kompleksowo stolarkę okienno-drzwiową do dużych inwestycji. Były to okna i drzwi z PCW, a także z aluminium oraz specjalistyczna stolarka ppoż. Poza tym firma pracowała nad zmianą swojej oferty. Amex-Bączek wprowadził do sprzedaży wiele nowych, atrakcyjnych produktów.

Jednak najważniejszy czynnik, o którym można powiedzieć, że przyczynił się do dobrych wyników handlowych, to rozwój sieci sprzedaży. Firma rozpoczęła współpracę z wieloma nowymi partnerami handlowymi, nie tylko w Polsce, ale i za granica. W maju natomiast Amex-Bączek otworzył swój własny salon firmowy, który znajduje się w Iławie.
Zobacz również
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.