Amex-Bączek zanotował 30-procentowy wzrost sprzedaży

Autor: |Data publikacji:

Amex Bączek podsumował I kwartał tego roku pod względem handlowym. W porównaniu z rokiem ubiegłym firma zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 30 proc.

Producent okien i drzwi bardzo dobrze rozpoczął ten rok. Sprzedaż w I kwartale w porównaniu do 2018 r. jest wyższa o ponad 30 proc. i patrząc na dynamikę rozwoju, pozostałe miesiące zapowiadają się równie obiecująco. Firma planuje zamknąć cały rok właśnie około 30-procentowym wzrostem sprzedaży.

Na wysokie przychody wpłynęło kilka czynników. Przede wszystkim producent w pierwszych miesiącach tego roku dostarczał kompleksowo stolarkę okienno-drzwiową do dużych inwestycji. Były to okna i drzwi z PCW, a także z aluminium oraz specjalistyczna stolarka ppoż. Poza tym firma pracowała nad zmianą swojej oferty. Amex-Bączek wprowadził do sprzedaży wiele nowych, atrakcyjnych produktów.

Nowy salon firmowy Amex-Bączek w Iławie.

Jednak najważniejszy czynnik, o którym można powiedzieć, że przyczynił się do dobrych wyników handlowych, to rozwój sieci sprzedaży. Firma rozpoczęła współpracę z wieloma nowymi partnerami handlowymi, nie tylko w Polsce, ale i za granica. W maju natomiast Amex-Bączek otworzył swój własny salon firmowy, który znajduje się w Iławie.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".