Amex Bączek podsumował I kwartał tego roku pod względem handlowym. W porównaniu z rokiem ubiegłym firma zanotowała wzrost sprzedaży o ponad 30 proc.
Producent okien i drzwi bardzo dobrze rozpoczął ten rok. Sprzedaż w I kwartale w porównaniu do 2018 r. jest wyższa o ponad 30 proc. i patrząc na dynamikę rozwoju, pozostałe miesiące zapowiadają się równie obiecująco. Firma planuje zamknąć cały rok właśnie około 30-procentowym wzrostem sprzedaży.
Na wysokie przychody wpłynęło kilka czynników. Przede wszystkim producent w pierwszych miesiącach tego roku dostarczał kompleksowo stolarkę okienno-drzwiową do dużych inwestycji. Były to okna i drzwi z PCW, a także z aluminium oraz specjalistyczna stolarka ppoż. Poza tym firma pracowała nad zmianą swojej oferty. Amex-Bączek wprowadził do sprzedaży wiele nowych, atrakcyjnych produktów.

Jednak najważniejszy czynnik, o którym można powiedzieć, że przyczynił się do dobrych wyników handlowych, to rozwój sieci sprzedaży. Firma rozpoczęła współpracę z wieloma nowymi partnerami handlowymi, nie tylko w Polsce, ale i za granica. W maju natomiast Amex-Bączek otworzył swój własny salon firmowy, który znajduje się w Iławie.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.