Firma AM Okna w ostatnich miesiącach zwiększyła wydajność produkcji o 30 proc. Firma uzyskała ten wynik dzięki ostatnim inwestycjom.
Firma AM Okna w zeszłym roku otworzyła nową halę produkcyjną o powierzchni ponad 5 tys. mkw. Zainstalowana została w niej linia do produkcji okien marki Stürtz (między innymi zgrzewarka czterogłowicowa i centrum tnąco-obróbcze). W ten sposób produkcja jest praktycznie automatyczna, co pozwoliło przede wszystkim wyeliminować błędy ludzkie powstające w trakcie procesu produkcyjnego. Ta inwestycja, według producenta, wpłynęła znacząco na podwyższenie jakości okien. Dzięki tym działaniom udało się zwiększyć moce produkcyjne o ok. 30 proc.
AM Okna przygotowały plan inwestycyjny obliczony na cztery lata. Firma właśnie zakończyła pierwszy etap inwestycji, rozpoczęty w 2020 r., wówczas kupiła halę produkcyjną. Na ten temat pisaliśmy m.in. TUTAJ. Przedsiębiorstwo planuje również kolejne etapy rozbudowy linii produkcyjnej.
Producent planuje także inwestycje ekologiczne – już w maju zbuduje farmę fotowoltaiczną. Będzie ona umieszczona na powierzchni dachu zakładu produkcyjnego. Początkowa moc farmy będzie wynosiła ok. 50 kW, jednak firma zamierza rozbudować moce o kolejne 50 kW. Energię, która będzie uzyskiwana z farmy, producent wykorzysta na własne potrzeby.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.