Aluprof inwestuje w piec i w marketing

Autor: MR |Data publikacji: 2019-05-22

Aluprof zakupił od firmy Seco Warwick piec do badania odporności ogniowej. Będzie w nim możliwe testowanie przegród aluminiowych w temperaturze do 1200 st. C.

Producent systemów aluminiowych rozwija swoje laboratorium badawcze i zamierza zainstalować nowy piec do badania odporności ogniowej. Będą w nim sprawdzane okna, drzwi i systemy fasadowe. Możliwe jest w nim  testowanie przegrody do temperatury 1200 st. C. Piec wyposażony jest w specjalistyczny system filtracji, dzięki któremu produkt spełnia wysokie wymagania w zakresie ochrony środowiska.

Wybraliśmy technologię SECO/WARWICK, ponieważ oferowane urządzenia odpowiadają naszym standardom w zakresie badania właściwości użytkowych, a także spełniają, a nawet przekraczają oczekiwania, lokalnych norm środowiskowych – argumentuje zakup Jacek Cholewa, dyrektor ds. inwestycji w Aluprof.

Aluprof ponadto dba także o komunikację marketingową. Firma rozpoczęła właśnie współpracę z agencją marketingową Wills Integrated. Agencja będzie odpowiadać za wizerunek firmy zarówno w internecie, jak i w mediach tradycyjnych. Agencja ma doświadczenie w branży budowlanej – współpracowała z takimi firmami jak: Blachotrapez, Franc Gardiner, Lakma, Bondex, czy Dekoral.

Spółka Aluprof, należąca do Grupy Kęty, zakończyła 2018 r. z wynikiem sprzedaży 1 mld 280 mln zł. Firma ma także bardzo dobre wyniki w eksporcie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, gdzie ma na koncie już kilka realizacji. Aluprof podaje, że sprzedaż na rynku amerykańskim to wynik ok. 100 mln zł rocznie.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.