Aluprof inwestuje w piec i w marketing

Autor: MR |Data publikacji: 2019-05-22

Aluprof zakupił od firmy Seco Warwick piec do badania odporności ogniowej. Będzie w nim możliwe testowanie przegród aluminiowych w temperaturze do 1200 st. C.

Producent systemów aluminiowych rozwija swoje laboratorium badawcze i zamierza zainstalować nowy piec do badania odporności ogniowej. Będą w nim sprawdzane okna, drzwi i systemy fasadowe. Możliwe jest w nim  testowanie przegrody do temperatury 1200 st. C. Piec wyposażony jest w specjalistyczny system filtracji, dzięki któremu produkt spełnia wysokie wymagania w zakresie ochrony środowiska.

Wybraliśmy technologię SECO/WARWICK, ponieważ oferowane urządzenia odpowiadają naszym standardom w zakresie badania właściwości użytkowych, a także spełniają, a nawet przekraczają oczekiwania, lokalnych norm środowiskowych – argumentuje zakup Jacek Cholewa, dyrektor ds. inwestycji w Aluprof.

Aluprof ponadto dba także o komunikację marketingową. Firma rozpoczęła właśnie współpracę z agencją marketingową Wills Integrated. Agencja będzie odpowiadać za wizerunek firmy zarówno w internecie, jak i w mediach tradycyjnych. Agencja ma doświadczenie w branży budowlanej – współpracowała z takimi firmami jak: Blachotrapez, Franc Gardiner, Lakma, Bondex, czy Dekoral.

Spółka Aluprof, należąca do Grupy Kęty, zakończyła 2018 r. z wynikiem sprzedaży 1 mld 280 mln zł. Firma ma także bardzo dobre wyniki w eksporcie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, gdzie ma na koncie już kilka realizacji. Aluprof podaje, że sprzedaż na rynku amerykańskim to wynik ok. 100 mln zł rocznie.

Zobacz również

Uwaga na niewypłacalne firmy budowlane

Uwaga na niewypłacalne firmy budowlane

Firmy budowlane w nadchodzących miesiącach będą musiały się zmierzyć w dekoniunkturą. We wrześniu niewypłacalność zgłosiło 17 firm budowlanych.

SIEDEM najsilniejszych marek stolarki

SIEDEM najsilniejszych marek stolarki

Siedem marek okienno-drzwiowych znalazło się w ogólnopolskim zestawieniu najsilniejszych marek TOP MARKA 2019. Spośród marek branżowych najwyżej sklasyfikowano VELUX, na miejscu 135, ponad takimi markami jak Citroen i RedBull.

Projekt BMS: czy budownictwo uratuje klimat?

Projekt BMS: czy budownictwo uratuje klimat?

Za nami konferencja o nazwie Projekt BMS - ogólnopolskie spotkanie branży zintegrowanej automatyki. Dużo mówiło się o wpływie technologii na efektywność energetyczną budynków oraz środowisko naturalne.