Aluprof inwestuje w piec i w marketing

Autor: |Data publikacji:

Aluprof zakupił od firmy Seco Warwick piec do badania odporności ogniowej. Będzie w nim możliwe testowanie przegród aluminiowych w temperaturze do 1200 st. C.

Producent systemów aluminiowych rozwija swoje laboratorium badawcze i zamierza zainstalować nowy piec do badania odporności ogniowej. Będą w nim sprawdzane okna, drzwi i systemy fasadowe. Możliwe jest w nim  testowanie przegrody do temperatury 1200 st. C. Piec wyposażony jest w specjalistyczny system filtracji, dzięki któremu produkt spełnia wysokie wymagania w zakresie ochrony środowiska.

Wybraliśmy technologię SECO/WARWICK, ponieważ oferowane urządzenia odpowiadają naszym standardom w zakresie badania właściwości użytkowych, a także spełniają, a nawet przekraczają oczekiwania, lokalnych norm środowiskowych – argumentuje zakup Jacek Cholewa, dyrektor ds. inwestycji w Aluprof.

Aluprof ponadto dba także o komunikację marketingową. Firma rozpoczęła właśnie współpracę z agencją marketingową Wills Integrated. Agencja będzie odpowiadać za wizerunek firmy zarówno w internecie, jak i w mediach tradycyjnych. Agencja ma doświadczenie w branży budowlanej – współpracowała z takimi firmami jak: Blachotrapez, Franc Gardiner, Lakma, Bondex, czy Dekoral.

Spółka Aluprof, należąca do Grupy Kęty, zakończyła 2018 r. z wynikiem sprzedaży 1 mld 280 mln zł. Firma ma także bardzo dobre wyniki w eksporcie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, gdzie ma na koncie już kilka realizacji. Aluprof podaje, że sprzedaż na rynku amerykańskim to wynik ok. 100 mln zł rocznie.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".