Aluprof inwestuje w piec i w marketing

Autor: |Data publikacji:

Aluprof zakupił od firmy Seco Warwick piec do badania odporności ogniowej. Będzie w nim możliwe testowanie przegród aluminiowych w temperaturze do 1200 st. C.

Producent systemów aluminiowych rozwija swoje laboratorium badawcze i zamierza zainstalować nowy piec do badania odporności ogniowej. Będą w nim sprawdzane okna, drzwi i systemy fasadowe. Możliwe jest w nim  testowanie przegrody do temperatury 1200 st. C. Piec wyposażony jest w specjalistyczny system filtracji, dzięki któremu produkt spełnia wysokie wymagania w zakresie ochrony środowiska.

Wybraliśmy technologię SECO/WARWICK, ponieważ oferowane urządzenia odpowiadają naszym standardom w zakresie badania właściwości użytkowych, a także spełniają, a nawet przekraczają oczekiwania, lokalnych norm środowiskowych – argumentuje zakup Jacek Cholewa, dyrektor ds. inwestycji w Aluprof.

Aluprof ponadto dba także o komunikację marketingową. Firma rozpoczęła właśnie współpracę z agencją marketingową Wills Integrated. Agencja będzie odpowiadać za wizerunek firmy zarówno w internecie, jak i w mediach tradycyjnych. Agencja ma doświadczenie w branży budowlanej – współpracowała z takimi firmami jak: Blachotrapez, Franc Gardiner, Lakma, Bondex, czy Dekoral.

Spółka Aluprof, należąca do Grupy Kęty, zakończyła 2018 r. z wynikiem sprzedaży 1 mld 280 mln zł. Firma ma także bardzo dobre wyniki w eksporcie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, gdzie ma na koncie już kilka realizacji. Aluprof podaje, że sprzedaż na rynku amerykańskim to wynik ok. 100 mln zł rocznie.

Zobacz również

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.

Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm

Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm

Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.