Firma Aluplast zaskoczyła na targach Fensterbau Frontale niespodziewaną nowością. Okazało się, że wchodzi w nowy dla siebie segment profili aluminiowych.
Jak tłumaczy Aluplast, firma zdecydowała się zaoferować system okien aluminiowych, ponieważ oczekują tego jej klienci. Wielu z nich chce mieć kompletne portfolio produktów, wśród których znajdzie się zarówno stolarka z PCW, jak i aluminium. Nowy system, o nazwie aluplast one75, ma pewne cechy wspólne z systemem tworzywowym neo. Są to m.in. ukryte skrzydło, a także struktury dekoracyjne, co pozwala na zapewnienie spójności w projektach łączących oba materiały. Podkreśla to również nazwa nowego systemu – one, która jest anagramem neo. Aluplast one 75 będzie dostępny w połowie roku.
Firma wybrała targi Fensterbau Frontale do prezentacji takiej nowości, gdyż jest to wydarzenie o wyjątkowej randze.
Marcin Szewczuk, kierownik działu marketingu Aluplastu, podkreśla:
Decyzja o wejściu w systemy aluminiowe jest podyktowana ich popularnością. Rozwiązanie jest na razie przeznaczone do budownictwa mieszkaniowego. Obecnie jest to rodzina systemów do okien, drzwi i drzwi zewnętrznych. W dalszej perspektywie planujemy dołączenie systemu drzwi unoszono-przesuwnych i dostosowanie oferowanych rozwiązań do wymagań rynków europejskich.
Zapraszamy do śledzenia #ForumStolarki (FB i LN) naszych relacji na SM.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.