Firma Aluplast zaskoczyła na targach Fensterbau Frontale niespodziewaną nowością. Okazało się, że wchodzi w nowy dla siebie segment profili aluminiowych.
Jak tłumaczy Aluplast, firma zdecydowała się zaoferować system okien aluminiowych, ponieważ oczekują tego jej klienci. Wielu z nich chce mieć kompletne portfolio produktów, wśród których znajdzie się zarówno stolarka z PCW, jak i aluminium. Nowy system, o nazwie aluplast one75, ma pewne cechy wspólne z systemem tworzywowym neo. Są to m.in. ukryte skrzydło, a także struktury dekoracyjne, co pozwala na zapewnienie spójności w projektach łączących oba materiały. Podkreśla to również nazwa nowego systemu – one, która jest anagramem neo. Aluplast one 75 będzie dostępny w połowie roku.
Firma wybrała targi Fensterbau Frontale do prezentacji takiej nowości, gdyż jest to wydarzenie o wyjątkowej randze.
Marcin Szewczuk, kierownik działu marketingu Aluplastu, podkreśla:
Decyzja o wejściu w systemy aluminiowe jest podyktowana ich popularnością. Rozwiązanie jest na razie przeznaczone do budownictwa mieszkaniowego. Obecnie jest to rodzina systemów do okien, drzwi i drzwi zewnętrznych. W dalszej perspektywie planujemy dołączenie systemu drzwi unoszono-przesuwnych i dostosowanie oferowanych rozwiązań do wymagań rynków europejskich.
Zapraszamy do śledzenia #ForumStolarki (FB i LN) naszych relacji na SM.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".