Aluplast notuje świetne wyniki na początku tego roku

Autor: |Data publikacji:

Aluplast podsumował miniony rok. Firma jest zadowolona z wyników, dobrze rozpoczął się także dla niej ten sezon.

Rok 2020 był lepszy, niż firma oczekiwała. Choć zarząd rodzinnego przedsiębiorstwa niemieckiego nie podaje dokładnych danych, to branżowa prasa zakłada, że sprzedaż znacznie przekroczyła wartość 360,67 mln euro z 2019 r. Poza tym dobrze rozpoczął się bieżący rok. Wyniki z lutego 2021 r., w porównaniu do analogicznego miesiąca z poprzednich lat, są najwyższe w historii firmy.

Na dobre wyniki całej grupy na pewno wpłynęła pozytywnie praca polskiego oddziału. Aluplast w naszym kraju ocenia, że wyniki z minionego roku były dużo wyższe w stosunku do 2019 r. Co więcej, dane ze sprzedaży ze stycznia i lutego tego roku są lepsze w porównaniu do analogicznego okresu w 2020 r.

W czasie pandemii Aluplast pracował nad nowymi rozwiązaniami. Nowy system będzie dostępny na rynku w 2022 r., a pilotażowe produkty trafią do wybranych producentów jeszcze w tym roku. Także w Polsce Aluplast w minionym roku się rozwijał. Firma ukończyła w 2020 r. część planowanych inwestycji – powstała hala magazynowa, zbudowana także będzie hala produkcyjna i biurowiec. Pisaliśmy o tym TUTAJ.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".