Aluplast podsumował miniony rok. Firma jest zadowolona z wyników, dobrze rozpoczął się także dla niej ten sezon.
Rok 2020 był lepszy, niż firma oczekiwała. Choć zarząd rodzinnego przedsiębiorstwa niemieckiego nie podaje dokładnych danych, to branżowa prasa zakłada, że sprzedaż znacznie przekroczyła wartość 360,67 mln euro z 2019 r. Poza tym dobrze rozpoczął się bieżący rok. Wyniki z lutego 2021 r., w porównaniu do analogicznego miesiąca z poprzednich lat, są najwyższe w historii firmy.
Na dobre wyniki całej grupy na pewno wpłynęła pozytywnie praca polskiego oddziału. Aluplast w naszym kraju ocenia, że wyniki z minionego roku były dużo wyższe w stosunku do 2019 r. Co więcej, dane ze sprzedaży ze stycznia i lutego tego roku są lepsze w porównaniu do analogicznego okresu w 2020 r.
W czasie pandemii Aluplast pracował nad nowymi rozwiązaniami. Nowy system będzie dostępny na rynku w 2022 r., a pilotażowe produkty trafią do wybranych producentów jeszcze w tym roku. Także w Polsce Aluplast w minionym roku się rozwijał. Firma ukończyła w 2020 r. część planowanych inwestycji – powstała hala magazynowa, zbudowana także będzie hala produkcyjna i biurowiec. Pisaliśmy o tym TUTAJ.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.
„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki
Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.