Aluplast podsumował miniony rok. Firma jest zadowolona z wyników, dobrze rozpoczął się także dla niej ten sezon.
Rok 2020 był lepszy, niż firma oczekiwała. Choć zarząd rodzinnego przedsiębiorstwa niemieckiego nie podaje dokładnych danych, to branżowa prasa zakłada, że sprzedaż znacznie przekroczyła wartość 360,67 mln euro z 2019 r. Poza tym dobrze rozpoczął się bieżący rok. Wyniki z lutego 2021 r., w porównaniu do analogicznego miesiąca z poprzednich lat, są najwyższe w historii firmy.
Na dobre wyniki całej grupy na pewno wpłynęła pozytywnie praca polskiego oddziału. Aluplast w naszym kraju ocenia, że wyniki z minionego roku były dużo wyższe w stosunku do 2019 r. Co więcej, dane ze sprzedaży ze stycznia i lutego tego roku są lepsze w porównaniu do analogicznego okresu w 2020 r.
W czasie pandemii Aluplast pracował nad nowymi rozwiązaniami. Nowy system będzie dostępny na rynku w 2022 r., a pilotażowe produkty trafią do wybranych producentów jeszcze w tym roku. Także w Polsce Aluplast w minionym roku się rozwijał. Firma ukończyła w 2020 r. część planowanych inwestycji – powstała hala magazynowa, zbudowana także będzie hala produkcyjna i biurowiec. Pisaliśmy o tym TUTAJ.
Zobacz również
Konsultacje programu „Czyste Powietrze” z wykonawcami – zapowiedź najbliższych spotkań
WFOŚiGW organizują konsultacje programu „Czyste Powietrze” przed uruchomieniem jego kolejnej wersji. Sprawdź terminy spotkań z wykonawcami.
Nagrody „Buildera” dla przedstawicieli branży budowlanej
Nagrody „Buildera” są przyznawane co roku przedstawicielom branży budowlanej. Również tym honorowane zostały także firmy związane ze stolarką budowlaną.
Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców
Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!