Aktualności

Hensfort z rekordowym eksportem

Hensfort z rekordowym eksportem

Przemyski Hensfort zakończy mijający rok wyraźnym, dwucyfrowym wzrostem wartości sprzedaży. Rekordowym wynikom wyraźnie pomógł tym razem wzrost eksportu o ponad połowę.

Czytaj dalej
Grupa Profine rozpocznie ogromną inwestycję

Grupa Profine rozpocznie ogromną inwestycję

Profine inwestuje w odnawialne źródła energii. Firma ogłosiła, że zbuduje farmę fotowoltaiczną w Bułgarii. Wartość tej inwestycji jest ogromna!

Czytaj dalej
Dobry rok dla branży pomimo słabszego finiszu

Dobry rok dla branży pomimo słabszego finiszu

Rok 2022 zakończył się dla większości segmentów przemysłu stolarki poziomami produkcji zbliżonymi do tych z roku 2021. Jedynie w przypadku drzwi drewnianych wystąpił wyraźny regres

Czytaj dalej
Branżowisko #191 – Podsumowanie roku 2022

Branżowisko #191 – Podsumowanie roku 2022

W pierwszym odcinku w roku 2023 podsumowujemy rok 2022 w branży stolarki. Naszym założeniem nie było tylko wybranie najważniejszych wydarzeń ubiegłego sezonu. Analizując wiele newsów z zeszłego roku połączyliśmy kropki, by przedstawić Wam szerszy obraz trendów panujących w branży.

Czytaj dalej
Grupa Kęty zakłada spadek przychodów

Grupa Kęty zakłada spadek przychodów

Grupa Kęty zakłada na przyszły rok spadek przychodów oraz wypracowanych zysków. Przychody powinny być niższe o 11 proc.

Czytaj dalej
Buduje się coraz mniej mieszkań

Buduje się coraz mniej mieszkań

GUS podał aktualne wyniki dla budownictwa mieszkaniowego. W okresie od stycznia do końca listopada oddano do użytku więcej mieszkań niż w ubiegłym roku, ale drastycznie spadła liczba mieszkań, których budowę rozpoczęto lub wydano pozwolenie na budowę.

Czytaj dalej
Classen-Pol inwestuje w rozwój

Classen-Pol inwestuje w rozwój

Classen-Pol inwestuje w moce produkcyjne. Firma automatyzuje linię do produkcji ościeżnic regulowanych. W planach są kolejne działania.

Czytaj dalej
Mniej klientów także w marketach budowlanych

Mniej klientów także w marketach budowlanych

W ostatnim półroczu (do listopada 2022) liczba klientów odwiedzających markety spadła średnio o 26 proc. Spadek wizyt nastąpił w każdej z badanych sieci handlowych.

Czytaj dalej