AGC podsumowało działalność w trzech pierwszych miesiącach tego roku. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży netto.
AGC podliczyło dane handlowe w pierwszym kwartale bieżącego roku. Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 489,2 mld jenów (ok. 14,63 mld zł) w stosunku do 472,66 mld jenów (ok. 14,13 mld zł) w roku 2022. Niższy jest jednak zysk operacyjny, AGC informuje, że od stycznia do końca marca wyniósł on 32,24 mld jenów (ok. 960 mln zł) w porównaniu do 57,78 mld jenów (ok. 1,73 mld zł).
Spółka poinformowała także o wynikach ze sprzedaży segmentu szkła architektonicznego. Wartość przychodów w pierwszych trzech miesiącach roku wyniosła 120,4 mld jenów (ok. 3,6 mld zł), a zysk operacyjny w segmencie wyniósł 9,28 mld jenów (ok. 280 mln zł). W roku 2022 wartość sprzedaży wyniosła 104 mld jenów (ok. 3,11 mld zł), a zysk operacyjny wyniósł 7,25 mld jenów (ok. 255 mln zł).
Zobacz również
Czytaj majowe Forum Branżowe
Czytaj majowe „Forum Branżowe”. Gościem najnowszego numeru jest Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy i członek zarządu firmy Krishome.
Monter Show ’25 już niedługo
Już na początku czerwca odbędzie się ważne wydarzenie dla środowiska montażystów - Monter Show 2025, organizowane przez Stowarzyszenie Monterów Stolarki. Tradycyjnie patronat medialny nad wydarzeniem objęło nasze wydawnictwo.
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.