AGC podsumowało działalność w trzech pierwszych miesiącach tego roku. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży netto.
AGC podliczyło dane handlowe w pierwszym kwartale bieżącego roku. Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 489,2 mld jenów (ok. 14,63 mld zł) w stosunku do 472,66 mld jenów (ok. 14,13 mld zł) w roku 2022. Niższy jest jednak zysk operacyjny, AGC informuje, że od stycznia do końca marca wyniósł on 32,24 mld jenów (ok. 960 mln zł) w porównaniu do 57,78 mld jenów (ok. 1,73 mld zł).

Spółka poinformowała także o wynikach ze sprzedaży segmentu szkła architektonicznego. Wartość przychodów w pierwszych trzech miesiącach roku wyniosła 120,4 mld jenów (ok. 3,6 mld zł), a zysk operacyjny w segmencie wyniósł 9,28 mld jenów (ok. 280 mln zł). W roku 2022 wartość sprzedaży wyniosła 104 mld jenów (ok. 3,11 mld zł), a zysk operacyjny wyniósł 7,25 mld jenów (ok. 255 mln zł).
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


