AGC podsumowało działalność w trzech pierwszych miesiącach tego roku. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży netto.
AGC podliczyło dane handlowe w pierwszym kwartale bieżącego roku. Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 489,2 mld jenów (ok. 14,63 mld zł) w stosunku do 472,66 mld jenów (ok. 14,13 mld zł) w roku 2022. Niższy jest jednak zysk operacyjny, AGC informuje, że od stycznia do końca marca wyniósł on 32,24 mld jenów (ok. 960 mln zł) w porównaniu do 57,78 mld jenów (ok. 1,73 mld zł).
Spółka poinformowała także o wynikach ze sprzedaży segmentu szkła architektonicznego. Wartość przychodów w pierwszych trzech miesiącach roku wyniosła 120,4 mld jenów (ok. 3,6 mld zł), a zysk operacyjny w segmencie wyniósł 9,28 mld jenów (ok. 280 mln zł). W roku 2022 wartość sprzedaży wyniosła 104 mld jenów (ok. 3,11 mld zł), a zysk operacyjny wyniósł 7,25 mld jenów (ok. 255 mln zł).
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".