AdamS chce rozwijać sieć dystrybucji

Autor: |Data publikacji:

AdamS z Mrągowa planuje ekspansję międzynarodową i rozbudowę sieci dystrybucji. Pozwalają na to zwiększone moce produkcyjne.

AdamS z Mrągowa w bieżącym roku obchodzi 30-lecie działalności. To okazja do podsumowań i prezentacji planów na przyszłość. Firma w najbliższych latach zamierza skupić się na ekspansji międzynarodowej i rozwoju sieci dystrybucji w Polsce. Firma planuje także przygotować ofertę w dziedzinie domów inteligentnych. O tym m.in. opowiadał Adam Pędzich dla portalu businesspl.com.

Pierwszy zakład produkcyjny AdamSa powstał w 1993 r., z halą o powierzchni 500 mkw. W 2022 r. w siedzibie firmy w Mrągowie przeprowadzona została przebudowa, dzięki której powierzchnia produkcyjna zwiększyła się do niemal 30 tys. mkw. W międzyczasie zaś powstał nowy zakład produkcyjny w położonym nieopodal Barczewie, to hala o powierzchni 5 700 mkw. W zakładach zainstalowane są w pełni automatyczne linie produkcyjne. Dzięki tym inwestycjom, a szczególnie rozbudowie w 2022 r. znacząco zwiększyły się moce produkcyjne firmy AdamS. Obecnie w jej zakładach wytwarzanych jest blisko tysiąc okien dziennie.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".