Znamy najciekawszą nowość targów Budma 2020

Autor: AK |Data publikacji: 2020-02-28

Dobiegł końca konkurs na najciekawszą nowość tegorocznych targów Budma. O wynikach, poprzez głosowanie, decydowali czytelnicy naszego serwisu.

Każdy produkt biorący udział w konkursie jest tegoroczną nowością targów. Głosowanie trwało od początku miesiąca do 26 lutego, codziennie można było oddać jeden głos. Oto wyniki:

1 miejsce: Plastixal Serenity Plus

 

2 miejsce: Iso-Chemie Iso-Connect EPDM

 

3 miejsce: Skylux SKY20

Zdecydowanie najwięcej głosów zebrał system z uszczelnieniem środkowym Serenity Plus firmy Plastixal. Dla tych, którzy śledzili przebieg głosowania nie jest to niespodzianka. Plastixal błyskawicznie objął prowadzenie i nie oddał go do samego końca. Mobilizacja przyniosła efekty, Serenity Plus zebrało 974 głosy.

Drugie miejsce zajęło Iso-Chemie ze swoją manszetą uszczelniającą. Głosujący docenili innowacyjność i uzyteczność, manszeta pozwala uszczelnić najbardziej newralgiczne punkty w oknie i drzwiach.

Na najniższym stopniu podium Skylux z oknem dachowym z litego dębu SKY20, które chroni przed kondensacją pary wodnej. Skylux o czternaście głosów wyprzedził Komstę.

Gratulujemy wszystkim biorącym udział w konkursie, szczególnie zwycięzcom, a czytelnikom dziękujemy za głosy.

Zobacz również

Salony okienne kluczowe dla sprzedaży okien w Polsce

Salony okienne kluczowe dla sprzedaży okien w Polsce

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Analiz Branżowych, salony okienne są zdecydowanie najpopularniejszym kanałem sprzedaży okien w Polsce. Aż 99 proc. producentów sprzedaje okna przez własne lub zewnętrzne, autoryzowane punkty.  

Rynek drzwi automatycznych będzie wart ponad 40 mld dolarów

Rynek drzwi automatycznych będzie wart ponad 40 mld dolarów

Wartość światowego rynku automatycznych drzwi będzie rosnąć. W roku 2026 wyniesie ponad 41 mld dolarów. Najwięksi gracze, to Geze, Dormakaba i Assa Abloy.

Koncern VKR powściągliwy w prognozowaniu

Koncern VKR powściągliwy w prognozowaniu

VKR podsumował rok 2019, w którym przychody ze sprzedaży wyniosły 21,5 mld koron i były wyższe o ponad 10 proc. w porównaniu do 2018 r. Wartość ta jest wyższa niż przychody wszystkich polskich producentów okien razem wziętych.

1