Zmiany w zarządzie Fakro

Autor: |Data publikacji:

Fakro ma nowego wiceprezesa. Został nim na początku listopada Paweł Dziekoński.

Zarząd Fakro powiększył się o nową osobę. Od 2 listopada wiceprezesem w nowosądeckiej firmie został Paweł Dziekoński. Producent okien dachowych informuje, że nowy wiceprezes „wspólnie z pozostałymi członkami zarządu będzie odpowiadał za funkcjonowanie i wyniki całej Grupy Fakro, wzmocni organizacyjnie i biznesowo firmę”.

Paweł Dziekoński ma bogate doświadczenie zawodowe, wielokrotnie zajmował stanowiska w zarządzie. Ostatnio, od 2017 r., pracował jako wiceprezes w spółce Kazar, to producent obuwia. Przez rok zajmował także stanowisko wiceprezesa Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (od kwietnia 2016 r. do kwietnia 2017 r.). Paweł Dziekoński pracował także na stanowiskach kierowniczych w Deutsche Banku i w Kredyt Banku oraz w firmach Deloitte i EY. Paweł Dziekoński jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Ryszard Florek, prezes Fakro:

Cieszę się, że do grona zarządu Fakro dołączył tak doświadczony menedżer, w którym będę miał wsparcie. Ogromna ilość zadań związanych z konkurowaniem na rynku globalnym, sprawa w Komisji Europejskiej mocno ograniczyła mój czas na operacyjną działalność firmy. Dzięki zaangażowaniu pana Pawła będę mógł więcej czasu poświęcić na rozwój produktów i wzmocnienie biznesu. Wierzę też, że wiedza, kompetencje i doświadczenie pana Pawła pomogą nam jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła i umocnić pozycję Fakro na globalnym rynku okien dachowych.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.