Pinus wprowadził nową identyfikację wizualną. Firma zmieniła swój logotyp, opracowała na nowo stronę internetową, a także planuje ekspansję na rynek północnoamerykański.
Pinus to producent okien drewnianych, który działa na rynku już od prawie 30 lat. Firmę założyło dwóch braci: Jerzy i Mariusz Smolarczykowie. W minionym roku w firmie zaszły duże zmiany. Pinus postanowił przede wszystkim zmienić identyfikację wizualną. Na nowo opracowano m.in. logotyp przedsiębiorstwa.

Zmieniona została również strona internetowa. Teraz o firmie i jej produktach można poczytać w języku polskim, a także po angielsku i niemiecku.
Rok 2019 stał w firmie pod znakiem inwestycji, które zwiększyły moce produkcyjne. Te działania to element długofalowego planu rozwoju Pinusa. Producent stolarki drewnianej zamierza rozwijać sprzedaż na rynek amerykański i niemiecki. Firma zakłada, że dzięki tej przemyślanej strategii uda jej się uzyskać wzrost sprzedaży w 2020 r. na poziomie 10 proc.
Zobacz również
Assa Abloy tym razem sprzedaje
Assa Abloy przyzwyczaiła nas do kolejnych newsów o nabywanych przez nich spółkach. Tym razem jednak zawęża swoje portfolio.
Światowa premiera na naszym webinarium!
Już 21 stycznia o godz. 10:00 poznamy pierwsze nowości na sezon 2021. Podczas webinarium “Nowości na sezon 2021: komponenty do stolarki” zaprezentowanych zostanie 11 produktów. Światową premierę będzie miał nowy produkt stworzony przez MACO oraz Hautau!
Awilux rozwija produkcję okien aluminiowych
Awilux zakończył miniony rok przychodami w wysokości ponad 100 mln zł. W tym roku producent zamierza jeszcze zwiększyć swoje moce produkcyjne.