Zmiany w Pinusie i plany rozwoju

Autor: MR |Data publikacji: 2020-01-27

Pinus wprowadził nową identyfikację wizualną. Firma zmieniła swój logotyp, opracowała na nowo stronę internetową, a także planuje ekspansję na rynek północnoamerykański.

Pinus to producent okien drewnianych, który działa na rynku już od prawie 30 lat. Firmę założyło dwóch braci: Jerzy i Mariusz Smolarczykowie. W minionym roku w firmie zaszły duże zmiany. Pinus postanowił przede wszystkim zmienić identyfikację wizualną. Na nowo opracowano m.in. logotyp przedsiębiorstwa.

Stary logotyp (u góry) został właśnie zastąpiony nowoczesnym znakiem (na dole).

 Zmieniona została również strona internetowa. Teraz o firmie i jej produktach można poczytać w języku polskim, a także po angielsku i niemiecku.

Rok 2019 stał w firmie pod znakiem inwestycji, które zwiększyły moce produkcyjne. Te działania to element długofalowego planu rozwoju Pinusa. Producent stolarki drewnianej zamierza rozwijać sprzedaż na rynek amerykański i niemiecki. Firma zakłada, że dzięki tej przemyślanej strategii uda jej się uzyskać wzrost sprzedaży w 2020 r. na poziomie 10 proc.

Zobacz również

Porta ze wzrostem sprzedaży i pomocą dla szpitala

Porta ze wzrostem sprzedaży i pomocą dla szpitala

Grupa Porta KMI Poland, jeden z wiodących producentów drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej poinformowała nas o funkcjonowaniu przedsiębiorstwa w dobie pandemii. Firma oprócz specjalnych środków ostrożności podjęła też decyzję o wsparciu finansowym pomorskiego szpitala.

Trzy miesiące bez składek na ZUS!

Trzy miesiące bez składek na ZUS!

Sejm przyjął pakiet ustaw zwanych „Tarczą Antykryzysową”, która zawiera kilka elementów wsparcia dla przedsiębiorstw. Dla dilerów i ich współpracowników najważniejsze wydaje się być dzisiaj zwolnienie z płacenia składek okołopłacowych.

Optymistyczne wieści i uznanie od G-U

Optymistyczne wieści i uznanie od G-U

G-U podsumowało pierwszy kwartał tego roku, w którym firma zrealizowała plan, a sprzedaż była wyższa niż w tym samym okresie w 2019 r. Szef GU jest optymistą patrząc na sposób w jaki organizują się i jak sobie radzą polscy producenci.

1