Zmiany w Pinusie i plany rozwoju

Red.: MR |Data publikacji: 2020-01-27

Pinus wprowadził nową identyfikację wizualną. Firma zmieniła swój logotyp, opracowała na nowo stronę internetową, a także planuje ekspansję na rynek północnoamerykański.

Pinus to producent okien drewnianych, który działa na rynku już od prawie 30 lat. Firmę założyło dwóch braci: Jerzy i Mariusz Smolarczykowie. W minionym roku w firmie zaszły duże zmiany. Pinus postanowił przede wszystkim zmienić identyfikację wizualną. Na nowo opracowano m.in. logotyp przedsiębiorstwa.

Stary logotyp (u góry) został właśnie zastąpiony nowoczesnym znakiem (na dole).

 Zmieniona została również strona internetowa. Teraz o firmie i jej produktach można poczytać w języku polskim, a także po angielsku i niemiecku.

Rok 2019 stał w firmie pod znakiem inwestycji, które zwiększyły moce produkcyjne. Te działania to element długofalowego planu rozwoju Pinusa. Producent stolarki drewnianej zamierza rozwijać sprzedaż na rynek amerykański i niemiecki. Firma zakłada, że dzięki tej przemyślanej strategii uda jej się uzyskać wzrost sprzedaży w 2020 r. na poziomie 10 proc.

Zobacz również

Assa Abloy tym razem sprzedaje

Assa Abloy tym razem sprzedaje

Assa Abloy przyzwyczaiła nas do kolejnych newsów o nabywanych przez nich spółkach. Tym razem jednak zawęża swoje portfolio.

Światowa premiera na naszym webinarium!

Światowa premiera na naszym webinarium!

Już 21 stycznia o godz. 10:00 poznamy pierwsze nowości na sezon 2021. Podczas webinarium “Nowości na sezon 2021: komponenty do stolarki” zaprezentowanych zostanie 11 produktów. Światową premierę będzie miał nowy produkt stworzony przez MACO oraz Hautau!

Awilux rozwija produkcję okien aluminiowych

Awilux rozwija produkcję okien aluminiowych

Awilux zakończył miniony rok przychodami w wysokości ponad 100 mln zł. W tym roku producent zamierza jeszcze zwiększyć swoje moce produkcyjne.

1