Pinus wprowadził nową identyfikację wizualną. Firma zmieniła swój logotyp, opracowała na nowo stronę internetową, a także planuje ekspansję na rynek północnoamerykański.
Pinus to producent okien drewnianych, który działa na rynku już od prawie 30 lat. Firmę założyło dwóch braci: Jerzy i Mariusz Smolarczykowie. W minionym roku w firmie zaszły duże zmiany. Pinus postanowił przede wszystkim zmienić identyfikację wizualną. Na nowo opracowano m.in. logotyp przedsiębiorstwa.

Zmieniona została również strona internetowa. Teraz o firmie i jej produktach można poczytać w języku polskim, a także po angielsku i niemiecku.
Rok 2019 stał w firmie pod znakiem inwestycji, które zwiększyły moce produkcyjne. Te działania to element długofalowego planu rozwoju Pinusa. Producent stolarki drewnianej zamierza rozwijać sprzedaż na rynek amerykański i niemiecki. Firma zakłada, że dzięki tej przemyślanej strategii uda jej się uzyskać wzrost sprzedaży w 2020 r. na poziomie 10 proc.
Zobacz również
Relacja z uroczystego otwarcia showroomu Stalprodukt Zamość
W czwartek, 5 czerwca 2025 roku, w Zamościu odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu firmowego Stalprodukt Zamość, zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego 86. Wydarzenie zgromadziło licznych gości, partnerów biznesowych oraz przedstawicieli mediów.
„Łączymy innowacje, rzemiosło i przyszłość” – relacja z Monter Show 2025
Monter Show 2025, które odbyło się w dniach 3-4 czerwca w Hotelu Ostoja w Chobienicach, to trzecia edycja największego wydarzenia branży monterskiej w Polsce, organizowanego przez Stowarzyszenie Monterów Stolarki. Impreza przyciągnęło profesjonalistów, producentów, dystrybutorów oraz młodych adeptów zawodu, tworząc przestrzeń dla innowacji, edukacji i networkingu pod hasłem „Łączymy”.
Forum Branżowe 06.2025 – czytaj w wersji online
Dostępny jest już czerwcowy numer miesięcznika "Forum Branżowe". Gościem numeru jest Przemysław Pokorski, dyrektor rynku Velux Polska.