Pinus wprowadził nową identyfikację wizualną. Firma zmieniła swój logotyp, opracowała na nowo stronę internetową, a także planuje ekspansję na rynek północnoamerykański.
Pinus to producent okien drewnianych, który działa na rynku już od prawie 30 lat. Firmę założyło dwóch braci: Jerzy i Mariusz Smolarczykowie. W minionym roku w firmie zaszły duże zmiany. Pinus postanowił przede wszystkim zmienić identyfikację wizualną. Na nowo opracowano m.in. logotyp przedsiębiorstwa.

Zmieniona została również strona internetowa. Teraz o firmie i jej produktach można poczytać w języku polskim, a także po angielsku i niemiecku.

Rok 2019 stał w firmie pod znakiem inwestycji, które zwiększyły moce produkcyjne. Te działania to element długofalowego planu rozwoju Pinusa. Producent stolarki drewnianej zamierza rozwijać sprzedaż na rynek amerykański i niemiecki. Firma zakłada, że dzięki tej przemyślanej strategii uda jej się uzyskać wzrost sprzedaży w 2020 r. na poziomie 10 proc.
Zobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.


