Pinus wprowadził nową identyfikację wizualną. Firma zmieniła swój logotyp, opracowała na nowo stronę internetową, a także planuje ekspansję na rynek północnoamerykański.
Pinus to producent okien drewnianych, który działa na rynku już od prawie 30 lat. Firmę założyło dwóch braci: Jerzy i Mariusz Smolarczykowie. W minionym roku w firmie zaszły duże zmiany. Pinus postanowił przede wszystkim zmienić identyfikację wizualną. Na nowo opracowano m.in. logotyp przedsiębiorstwa.

Zmieniona została również strona internetowa. Teraz o firmie i jej produktach można poczytać w języku polskim, a także po angielsku i niemiecku.

Rok 2019 stał w firmie pod znakiem inwestycji, które zwiększyły moce produkcyjne. Te działania to element długofalowego planu rozwoju Pinusa. Producent stolarki drewnianej zamierza rozwijać sprzedaż na rynek amerykański i niemiecki. Firma zakłada, że dzięki tej przemyślanej strategii uda jej się uzyskać wzrost sprzedaży w 2020 r. na poziomie 10 proc.
Zobacz również
Uroczystości pogrzebowe Leszka Gierszewskiego i ważny komunikat zarządu
Z głębokim smutkiem przyjęliśmy wiadomość, że 4 grudnia 2025 roku w wieku 75 lat odszedł Leszek Gierszewski, założyciel i wieloletni prezes firmy Drutex. Urodzony w 1950 roku w Bytowie, ten wizjonerski przedsiębiorca zbudował od podstaw firmę, która dziś zatrudnia ponad 4 tysiące osób i eksportuje produkty na cały świat.
Ceny stolarki w sklepach PSB spadły
PSB podsumowało ceny w październiku. W tym miesiącu ceny stolarki budowlanej spadły o 2 proc. w stosunku do roku ubiegłego.
Najwięksi producenci branży stolarki 2025
Poznaliśmy ranking największych producentów w branży budowlanej. Wśród 100 obecnych na liście jest wiele firm stolarkowych.


