W ostatnich dniach gwałtownie wzrosło zainteresowanie klamkami antybakteryjnymi. Takie informacje przekazują nam firmy, które sprzedają okucia w Polsce.
Dostawcy klamek przyznają, że w ostatnich dniach odbierają bardzo dużo telefonów i trafia do nich wiele zapytań w sprawie klamek antybakteryjnych. Takie produkty ma w swojej ofercie Hoppe, Assa Abloy czy Fam Technika Odlewnicza. Nie jest to, jak choćby w przypadku Hoppe, nowy produkt, bo firma ma w ofercie klamkę ze specjalistyczną powłoką już od ponad ośmiu lat. Jednak obecnie zainteresowane są tym akcesorium do stolarki zarówno producenci, jak i duże sieci marketów budowlanych. Jest to z pewnością efekt kampanii informującej o przestrzeganiu dobrych praktyk higienicznych, dezynfekcji rąk, klamek oraz sprzętów najczęściej dotykanych w domach.
Fam Technika Odlewnicza niedawno wprowadziła usługę polegającą na pokrywaniu klamek powłoką antybakteryjną. Tu również firma odnotowała wzrost zainteresowania tym produktem, odezwał się nawet szpital, który zastanawiał się nad większą inwestycją w nowe okucia.
Jeśli chodzi o sprzedaż, to w tym momencie trudno mówić jeszcze o wzroście, ponieważ od zwiększonej liczby zapytań minęło zbyt mało czasu. Na pewno jednak przedstawiciele firm z okuciami zauważają, że wzrosła świadomość klientów jeśli chodzi higienę, a także dowiedzieli się o takim produkcie, jak klamka z powłoką antybakteryjną. Z pewnością będzie to procentować w przyszłości.
Warto jednak tu uściślić, że klamka z powłoką antybakteryjną nie stanowi blokady dla wirusów. Działa bowiem na bakterie, grzyby, jednak nie chroni przed wirusami.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".