Wzrost popularności klamki antybakteryjnej

Autor: |Data publikacji:

W ostatnich dniach gwałtownie wzrosło zainteresowanie klamkami antybakteryjnymi. Takie informacje przekazują nam firmy, które sprzedają okucia w Polsce.

Dostawcy klamek przyznają, że w ostatnich dniach odbierają bardzo dużo telefonów i trafia do nich wiele zapytań w sprawie klamek antybakteryjnych. Takie produkty ma w swojej ofercie Hoppe, Assa Abloy czy Fam Technika Odlewnicza. Nie jest to, jak choćby w przypadku Hoppe, nowy produkt, bo firma ma w ofercie klamkę ze specjalistyczną powłoką już od ponad ośmiu lat. Jednak obecnie zainteresowane są tym akcesorium do stolarki zarówno producenci, jak i duże sieci marketów budowlanych. Jest to z pewnością efekt kampanii informującej o przestrzeganiu dobrych praktyk higienicznych, dezynfekcji rąk, klamek oraz sprzętów najczęściej dotykanych w domach. 

Fot: Hoppe.

Fam Technika Odlewnicza niedawno wprowadziła usługę polegającą na pokrywaniu klamek powłoką antybakteryjną. Tu również firma odnotowała wzrost zainteresowania tym produktem, odezwał się nawet szpital, który zastanawiał się nad większą inwestycją w nowe okucia.

Jeśli chodzi o sprzedaż, to w tym momencie trudno mówić jeszcze o wzroście, ponieważ od zwiększonej liczby zapytań minęło zbyt mało czasu. Na pewno jednak przedstawiciele firm z okuciami zauważają, że wzrosła świadomość klientów jeśli chodzi higienę, a także dowiedzieli się o takim produkcie, jak klamka z powłoką antybakteryjną. Z pewnością będzie to procentować w przyszłości.

Warto jednak tu uściślić, że klamka z powłoką antybakteryjną nie stanowi blokady dla wirusów. Działa bowiem na bakterie, grzyby, jednak nie chroni przed wirusami.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".