Wystawa jak eksperyment – nowy pomysł Targów Stuttgarckich

Autor: |Data publikacji:

Targi Stuttgarckie zorganizowały w połowie lutego wystawę Outdoor. Ambience. Living. Jest to jedna z wielu imprez, które odbywają się w oczekiwaniu na główne wydarzenie w tej lokalizacji, czyli targi R+T.

Wydarzenie targowe o nazwie Outodoor. Ambience. Living miało swoją premierę w 2018 r. Po raz drugi wystawa odbyła się w dniach od 15 do 19 lutego 2019 r., podczas targów Intergastra. Outodoor. Ambience. Living to prezentacja na otwartym powietrzu oferty firm z osłonami. Goście targów mogli oglądać pergole, markizy, czy żaluzje  – cała ekspozycja była prezentowana w przestrzeni parkowej targów.

Prezentacja pod gołym niebem dawała też świetną okazję, by sprawdzić użyteczność niektórych osłon czy ich funkcjonalność. Padał deszcz, świeciło też mocno słońce, temperatura dochodziła do 20 stopni, pojawił się również silny wiatr, o Stuttgart zahaczył orkan Sabina – te niekorzystne warunki atmosferyczne musiały przetrwać osłony w parku.

Wśród firm prezentujących swoją ofertę w parku były m.in. Bahama, Caravita, Corradi, Erwilo Markisen, Hella Sonnenschutz, Leiner, Markilux, Warema Renkhoff i Weinor. Przypomnijmy, że znacznie bogatszą ofertę firm osłonowych będzie można zobaczyć podczas targów R+T. Kolejne odbędą się w przyszłym roku, w dniach 22-26 lutego. Już teraz wiele firm z Polski zapowiada, że będzie tam prezentować swoją ofertę w roli wystawcy.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".