Würth: 13 mld euro na świecie, 250 mln zł w Polsce

Autor: MR |Data publikacji: 2019-02-07

Würth rozpoczął współpracę z Centrum Nauki Kopernik. Firma 6 lutego podpisała umowę dzięki której staje się wyłącznym partnerem Majsterni (na zdjęciu niżej). Würth w Polsce to firma, która angażuje się w wiele akcji CSR. Przedsiębiorstwo w Polsce podliczyło rok 2018 i osiągnęło obroty w wysokości 250 mln zł.

Würth zaangażował się w działalność edukacyjną i został partnerem miejsca o nazwie Majsternia w Centrum Nauki Kopernik. Jak podkreślił Robert Karolak z firmy, współpraca z placówką edukacyjną to realizacja działań w ramach społecznej odpowiedzialności, jakie firma sobie wyznaczyła. Ale też wychowywanie przyszłych klientów czy pracowników. Z pewnością jest to promocja marki Würth.

Würth został wyłącznym partnerem Majsterni w Centrum Nauki Kopernik

Dostawca technik zamocowań działa w Polsce już od wielu lat, w przyszłym roku obchodzić będzie 30-lecie na naszym rynku.  Obecnie przedsiębiorstwo może się pochwalić tym, że obroty za rok 2018 wyniosły 250 mln. Firma ma 31 sklepów firmowych i oferuje w naszym kraju 100 tys. produktów. W polskim oddziale pracuje 670 osób, w tym 470 w dziale sprzedaży.

Robert Karolak, dyrektor marketingu przyznaje, że uczestniczenie w programach edukacyjnych jest jednym z elementów strategii CSR firmy.

Jeśli chodzi o wyniki Würtha na świecie, to globalnie obroty wyniosły ponad 13,6 mld euro w 2018 r., firma proponuje około 125 tys. produktów, ma też 400 spółek w 80 krajach.

Zobacz również

KNELSEN zakończył rok na dużym plusie

KNELSEN zakończył rok na dużym plusie

Knelsen z siedzibą w Niemczech zakończył rok 2018 dużym wzrostem sprzedaży, był on wyższy o 47 proc. w porównaniu do roku 2017. Firma zamierza w 2020 r. rozpocząć budowę nowej hali fabrycznej.

Grupa Mercor rośnie także w styczniu

Grupa Mercor rośnie także w styczniu

W styczniu Grupa Mercor pozyskała zamówienia o wartości 26,3 mln zł, co w porównaniu z wartością 24,9 mln zł ze stycznia 2018 roku, oznacza wzrost o 6 proc.

#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży  w ciągu dekady?

#10YearsChallenge – jak zmienili się liderzy branży w ciągu dekady?

Obecnie w mediach społecznościowych króluje wyzwanie #10YearsChallenge, w ramach którego publikuje się swoje aktualne zdjęcie oraz sprzed dziesięciu lat. Nasza redakcja również postanowiła dokonać podróży w przeszłość – sprawdziliśmy, jak wyglądała lista liderów w branży dekadę temu i jak się prezentuje obecnie.