Würth: 13 mld euro na świecie, 250 mln zł w Polsce

Autor: MR |Data publikacji: 2019-02-07

Würth rozpoczął współpracę z Centrum Nauki Kopernik. Firma 6 lutego podpisała umowę dzięki której staje się wyłącznym partnerem Majsterni (na zdjęciu niżej). Würth w Polsce to firma, która angażuje się w wiele akcji CSR. Przedsiębiorstwo w Polsce podliczyło rok 2018 i osiągnęło obroty w wysokości 250 mln zł.

Würth zaangażował się w działalność edukacyjną i został partnerem miejsca o nazwie Majsternia w Centrum Nauki Kopernik. Jak podkreślił Robert Karolak z firmy, współpraca z placówką edukacyjną to realizacja działań w ramach społecznej odpowiedzialności, jakie firma sobie wyznaczyła. Ale też wychowywanie przyszłych klientów czy pracowników. Z pewnością jest to promocja marki Würth.

Würth został wyłącznym partnerem Majsterni w Centrum Nauki Kopernik

Dostawca technik zamocowań działa w Polsce już od wielu lat, w przyszłym roku obchodzić będzie 30-lecie na naszym rynku.  Obecnie przedsiębiorstwo może się pochwalić tym, że obroty za rok 2018 wyniosły 250 mln. Firma ma 31 sklepów firmowych i oferuje w naszym kraju 100 tys. produktów. W polskim oddziale pracuje 670 osób, w tym 470 w dziale sprzedaży.

Robert Karolak, dyrektor marketingu przyznaje, że uczestniczenie w programach edukacyjnych jest jednym z elementów strategii CSR firmy.

Jeśli chodzi o wyniki Würtha na świecie, to globalnie obroty wyniosły ponad 13,6 mld euro w 2018 r., firma proponuje około 125 tys. produktów, ma też 400 spółek w 80 krajach.

Zobacz również

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Ciekawe artykuły na Wielki Poniedziałek

Redakcja ForumBranzowe.com przygotowała najciekawsze artykuły z ostatnich tygodni, które były publikowane na łamach serwisu. Mamy nadzieję, że będzie to ciekawa lektura w ten świąteczny dzień. 

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Eko-Okna uruchamiają sklep internetowy z oknami

Największy w Polsce producent okien za pośrednictwem nowego serwisu internetowego prezentuje swoje produkty wyprzedażowe, magazynowe w strefie gospodarczej przedsiębiorstwa. Wśród nich można znaleźć wiele okien i drzwi, będących np. owocem błędnych zamówień.

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

POZBUD: wzrost przychodów, ale nie ze stolarki

Pozbud podsumował 2018 r. pod względem handlowym. Firma zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 28 proc. Wartość sprzedaży stolarki wyniosła 63,3 mln zł.