Wrześniowy numer miesięcznika Forum Branżowe

Autor: |Data publikacji:

Tematem przewodnim wrześniowego numeru miesięcznika Forum Branżowe jest konkurs o nagrodę architektów StolARCHI. Na okładce gość numeru – Marcin Szewczuk z firmy Aluplast.

Gościem numeru jest Marcin Szewczuk, szef marketingu firmy Aluplast. W rozmowie wiele miejsca poświęcone jest na ważny dla zdecydowanej większości producentów temat eksportu. Nasz gość jest członkiem Rady Programowej Związku PoiD, stąd problem branży stolarki widzi szerzej.

W najnowszym numerze piszemy też m.in. o pasywnych drzwiach, zabezpieczeniach przeciwwłamaniowych bram garażowych, foliach okiennych, automatyce domowej, drzwiach obiektowych, zdobieniach na fasadach oraz zdalnym serwisowaniu maszyn do produkcji stolarki.

Prezentujemy również produkty zgłoszone do konkursu o nagrodę architektów StolARCHI. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach poznamy już 18 października podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018, odbywającego się na PGE Narodowym (szczegóły wydarzenia).

Więcej na temat wrześniowego wydania miesięcznika Forum Branżowe można przeczytać TUTAJ.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.