Wrześniowy numer miesięcznika Forum Branżowe

Autor: |Data publikacji:

Tematem przewodnim wrześniowego numeru miesięcznika Forum Branżowe jest konkurs o nagrodę architektów StolARCHI. Na okładce gość numeru – Marcin Szewczuk z firmy Aluplast.

Gościem numeru jest Marcin Szewczuk, szef marketingu firmy Aluplast. W rozmowie wiele miejsca poświęcone jest na ważny dla zdecydowanej większości producentów temat eksportu. Nasz gość jest członkiem Rady Programowej Związku PoiD, stąd problem branży stolarki widzi szerzej.

W najnowszym numerze piszemy też m.in. o pasywnych drzwiach, zabezpieczeniach przeciwwłamaniowych bram garażowych, foliach okiennych, automatyce domowej, drzwiach obiektowych, zdobieniach na fasadach oraz zdalnym serwisowaniu maszyn do produkcji stolarki.

Prezentujemy również produkty zgłoszone do konkursu o nagrodę architektów StolARCHI. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach poznamy już 18 października podczas Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018, odbywającego się na PGE Narodowym (szczegóły wydarzenia).

Więcej na temat wrześniowego wydania miesięcznika Forum Branżowe można przeczytać TUTAJ.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".