WnD stworzy sieć 50 salonów we Francji

Autor: |Data publikacji:

WnD (Windows and Doors) z Rąbienia, członek Grupy Oknoplast, obchodzi w tym roku swoje 10-lecie i zamierza w kolejnych latach mocniej osiąść na rynku francuskim.

Według informacji podanych przez firmę, produkuje ona obecnie w ciągu roku  niemal 650 tysięcy okien, z czego we Francji sprzedaje za ok. 8 mln euro. Jak ujawnił niedawno dyrektor handlowy francuskiego oddziału WnD, Jean-Luc Schlosser, w ciągu 5 lat sprzedaż polskiej marki we Francji ma wzrosnąć do 30 mln euro.

WnD specjalizuje się we Francji w dostawach na duże inwestycje, ale obecna jest również w sieci salonów Oknoplastu, a nawet tworzy własne salony sprzedaży. Niebawem powstaną 2 nowe sklepy w Lotaryngii, jeden w Metz, a do roku 2025 działać będzie 50  własnych punktów sprzedaży w całej Francji. Na potrzeby swoich partnerów handlowych marka stworzyła serwis MyWnD, w którym znajdują oni wszystkie swoje zamówienia, narzędzia marketingowe w wersji cyfrowej, monitoring logistyczny, a nawet reklamacje oraz oczywiście wszelkie informacje o produkcie lub dane techniczne, których mogą potrzebować.

Jean-Luc Schlosser, dyrektor handlowy francuskiego oddziału WnD:

Dzięki wsparciu grupy Oknoplast marka odpowiada teraz za nowe i remontowane obszary, zarówno w budownictwie wielorodzinnym, jak i w domach jednorodzinnych. Nasza stolarka przyczynia się również do realizacji projektów niskoenergetycznych dzięki dobrej izolacyjności cieplnej, która znacznie ogranicza straty energii w domu.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.