WnD (Windows and Doors) z Rąbienia, członek Grupy Oknoplast, obchodzi w tym roku swoje 10-lecie i zamierza w kolejnych latach mocniej osiąść na rynku francuskim.
Według informacji podanych przez firmę, produkuje ona obecnie w ciągu roku niemal 650 tysięcy okien, z czego we Francji sprzedaje za ok. 8 mln euro. Jak ujawnił niedawno dyrektor handlowy francuskiego oddziału WnD, Jean-Luc Schlosser, w ciągu 5 lat sprzedaż polskiej marki we Francji ma wzrosnąć do 30 mln euro.
WnD specjalizuje się we Francji w dostawach na duże inwestycje, ale obecna jest również w sieci salonów Oknoplastu, a nawet tworzy własne salony sprzedaży. Niebawem powstaną 2 nowe sklepy w Lotaryngii, jeden w Metz, a do roku 2025 działać będzie 50 własnych punktów sprzedaży w całej Francji. Na potrzeby swoich partnerów handlowych marka stworzyła serwis MyWnD, w którym znajdują oni wszystkie swoje zamówienia, narzędzia marketingowe w wersji cyfrowej, monitoring logistyczny, a nawet reklamacje oraz oczywiście wszelkie informacje o produkcie lub dane techniczne, których mogą potrzebować.
Jean-Luc Schlosser, dyrektor handlowy francuskiego oddziału WnD:
Dzięki wsparciu grupy Oknoplast marka odpowiada teraz za nowe i remontowane obszary, zarówno w budownictwie wielorodzinnym, jak i w domach jednorodzinnych. Nasza stolarka przyczynia się również do realizacji projektów niskoenergetycznych dzięki dobrej izolacyjności cieplnej, która znacznie ogranicza straty energii w domu.
Zobacz również
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.


