WnD (Windows and Doors) z Rąbienia, członek Grupy Oknoplast, obchodzi w tym roku swoje 10-lecie i zamierza w kolejnych latach mocniej osiąść na rynku francuskim.
Według informacji podanych przez firmę, produkuje ona obecnie w ciągu roku niemal 650 tysięcy okien, z czego we Francji sprzedaje za ok. 8 mln euro. Jak ujawnił niedawno dyrektor handlowy francuskiego oddziału WnD, Jean-Luc Schlosser, w ciągu 5 lat sprzedaż polskiej marki we Francji ma wzrosnąć do 30 mln euro.
WnD specjalizuje się we Francji w dostawach na duże inwestycje, ale obecna jest również w sieci salonów Oknoplastu, a nawet tworzy własne salony sprzedaży. Niebawem powstaną 2 nowe sklepy w Lotaryngii, jeden w Metz, a do roku 2025 działać będzie 50 własnych punktów sprzedaży w całej Francji. Na potrzeby swoich partnerów handlowych marka stworzyła serwis MyWnD, w którym znajdują oni wszystkie swoje zamówienia, narzędzia marketingowe w wersji cyfrowej, monitoring logistyczny, a nawet reklamacje oraz oczywiście wszelkie informacje o produkcie lub dane techniczne, których mogą potrzebować.
Jean-Luc Schlosser, dyrektor handlowy francuskiego oddziału WnD:
Dzięki wsparciu grupy Oknoplast marka odpowiada teraz za nowe i remontowane obszary, zarówno w budownictwie wielorodzinnym, jak i w domach jednorodzinnych. Nasza stolarka przyczynia się również do realizacji projektów niskoenergetycznych dzięki dobrej izolacyjności cieplnej, która znacznie ogranicza straty energii w domu.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".