WnD stworzy sieć 50 salonów we Francji

Autor: |Data publikacji:

WnD (Windows and Doors) z Rąbienia, członek Grupy Oknoplast, obchodzi w tym roku swoje 10-lecie i zamierza w kolejnych latach mocniej osiąść na rynku francuskim.

Według informacji podanych przez firmę, produkuje ona obecnie w ciągu roku  niemal 650 tysięcy okien, z czego we Francji sprzedaje za ok. 8 mln euro. Jak ujawnił niedawno dyrektor handlowy francuskiego oddziału WnD, Jean-Luc Schlosser, w ciągu 5 lat sprzedaż polskiej marki we Francji ma wzrosnąć do 30 mln euro.

WnD specjalizuje się we Francji w dostawach na duże inwestycje, ale obecna jest również w sieci salonów Oknoplastu, a nawet tworzy własne salony sprzedaży. Niebawem powstaną 2 nowe sklepy w Lotaryngii, jeden w Metz, a do roku 2025 działać będzie 50  własnych punktów sprzedaży w całej Francji. Na potrzeby swoich partnerów handlowych marka stworzyła serwis MyWnD, w którym znajdują oni wszystkie swoje zamówienia, narzędzia marketingowe w wersji cyfrowej, monitoring logistyczny, a nawet reklamacje oraz oczywiście wszelkie informacje o produkcie lub dane techniczne, których mogą potrzebować.

Jean-Luc Schlosser, dyrektor handlowy francuskiego oddziału WnD:

Dzięki wsparciu grupy Oknoplast marka odpowiada teraz za nowe i remontowane obszary, zarówno w budownictwie wielorodzinnym, jak i w domach jednorodzinnych. Nasza stolarka przyczynia się również do realizacji projektów niskoenergetycznych dzięki dobrej izolacyjności cieplnej, która znacznie ogranicza straty energii w domu.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".