WnD: podsumowanie 6 lat działalności

Autor: |Data publikacji:

WnD to marka okien i drzwi, która należy do Grupy Oknoplast. Właśnie mija szósty rok działalności Wnd, co stanowi dobrą okazję do podsumowań.

Marka WnD to nazwa nadana przez Oknoplast. Sygnowane są nią produkty wytwarzane w fabryce w miejscowości Rąbień pod Łodzią. Sześć lat temu hale produkcyjne po upadłej fabryce Okna Rąbień zostały kupione przez Oknoplast i od tego momentu rozpoczęła się działalność zakładu pod nową nazwą WnD. Wytwarzana jest tu stolarka z PCW w tzw. klasie ekonomicznej. Oznacza to, że produkty te są nieco tańsze od oferowanych przez Oknoplast, a jednocześnie cechują się dobra jakością. Okna z Rąbienia są eksportowane do wielu krajów, m.in. do Belgii, Włoch, Francji i Niemiec.

WnD, ekonomiczna marka Oknoplastu
Produkty marki WnD sprzedawane są w wielu krajach w Europie.

W pierwszym roku działalności WnD zatrudnionych w fabryce było 35 osób, a sprzedaż wynosiła 700 tys. zł. Po pięciu latach, pod koniec 2017 r. sprzedaż wyniosła już 90 mln zł, a w zakładzie zatrudnionych jest 300 ludzi.

Produkty wytwarzane przez WnD są dystrybuowane przez sieć sprzedaży Oknoplastu. Jest to jeden z powodów dużego sukcesu w sprzedaży. Zakład w Rąbieniu korzysta także ze wsparcia technologów zatrudnionych w Ochmanowie pod Krakowem. Do Grupy Oknoplast, oprócz marki WnD i Oknoplast należy również Aluhaus.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.