Czołowy polski producent ogrodzeń i bram, firma Wiśniowski, do końca października prowadzi jesienną promocję cenową na produkty ze swojej oferty oraz powraca do swojego pomysłu rozwinięcia oferty hotelarskiej w regionie jeziora Rożnowskiego.
W październiku ogrodzenia marki Wiśniowski można kupić o 10 proc. taniej, o 2000 zł mniej zapłaci się za okna tworzywowe i drugie drzwi tarasowe HST, o 1500 zł mniej kosztują rolety i drzwi Nova, a bramy UniTherm z napędem są tańsze o 1000 zł. Wszystko to w ramach oferty Home Inclusive, na zakupie której, jak wyliczono w firmie, klient może zyskać do 13 000 zł oszczędności, a dodatkowo kupić to na raty 0 proc.
Nie jest to jedyna promocja firmy, gdyż od kilku już lat Wiśniowski stara się promować również malowniczy region jeziora Rożnowskiego. Wybudował tu już luksusowy hotel Heron (na zdjęciu obok), a teraz wystąpił z wnioskiem o zmianę studium miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, by mógł wybudować tu trzy nowe hotele z ok. 600 pokojami.
Andrzej Wiśniowski w działki nad Jeziorem Rożnowskim inwestuje już od wielu lat – dzisiaj jest w posiadaniu ok. 27 hektarów ziemi. Pomysłem na zagospodarowanie miało być powstanie kilku hoteli o różnym standardzie, przy których miały zafunkcjonować różne atrakcje towarzyszące. Między innymi aquapark z ogólnodostępną promenadą, wyciąg narciarski z trasą wprost do jeziora oraz wieża widokowa. Plany te pokrzyżował nieco wybuch pandemii, ale złożony do gminy wniosek świadczy, że firma myśli o powrocie do ich realizacji.
W Urzędzie Gminy przystąpiono, zgodnie z wnioskiem Wiśniowskiego , do zmiany studium zagospodarowania przestrzennego, ale jest to proces, który musi potrwać. Urząd ocenia, że nowe inwestycje hotelarskie mogą się pojawić w Gródku najwcześniej w perspektywie 2025 lub 2026 roku.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.