Wiśniowski z jesienną promocją i pomysłem na hotele

Autor: |Data publikacji:

Czołowy polski producent ogrodzeń i bram, firma Wiśniowski, do końca października prowadzi jesienną promocję cenową na produkty ze swojej oferty oraz powraca do swojego pomysłu rozwinięcia oferty hotelarskiej w regionie jeziora Rożnowskiego.

W październiku ogrodzenia marki Wiśniowski można kupić o 10 proc. taniej, o 2000 zł mniej zapłaci się za okna tworzywowe i drugie drzwi tarasowe HST, o 1500 zł mniej kosztują rolety i drzwi Nova, a bramy UniTherm z napędem są tańsze o 1000 zł. Wszystko to w ramach oferty Home Inclusive, na zakupie której, jak wyliczono w firmie, klient może zyskać do 13 000 zł oszczędności, a dodatkowo kupić to na raty 0 proc.

Nie jest to jedyna promocja firmy, gdyż od kilku już lat Wiśniowski stara się promować również malowniczy region jeziora Rożnowskiego. Wybudował tu już luksusowy hotel Heron (na zdjęciu obok), a teraz wystąpił z wnioskiem o zmianę studium miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, by mógł wybudować tu trzy nowe hotele z ok. 600 pokojami.

Andrzej Wiśniowski w działki nad Jeziorem Rożnowskim inwestuje już od wielu lat – dzisiaj jest w posiadaniu ok. 27 hektarów ziemi. Pomysłem na zagospodarowanie miało być powstanie kilku hoteli o różnym standardzie, przy których miały zafunkcjonować różne atrakcje towarzyszące. Między innymi aquapark z ogólnodostępną promenadą, wyciąg narciarski z trasą wprost do jeziora oraz wieża widokowa. Plany te pokrzyżował nieco wybuch pandemii, ale złożony do gminy wniosek świadczy, że firma myśli o powrocie do ich realizacji.

W Urzędzie Gminy przystąpiono, zgodnie z wnioskiem Wiśniowskiego , do zmiany studium zagospodarowania przestrzennego, ale jest to proces, który musi potrwać. Urząd ocenia, że nowe inwestycje hotelarskie mogą się pojawić w Gródku najwcześniej w perspektywie 2025 lub 2026 roku.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.