Czołowy polski producent ogrodzeń i bram, firma Wiśniowski, do końca października prowadzi jesienną promocję cenową na produkty ze swojej oferty oraz powraca do swojego pomysłu rozwinięcia oferty hotelarskiej w regionie jeziora Rożnowskiego.
W październiku ogrodzenia marki Wiśniowski można kupić o 10 proc. taniej, o 2000 zł mniej zapłaci się za okna tworzywowe i drugie drzwi tarasowe HST, o 1500 zł mniej kosztują rolety i drzwi Nova, a bramy UniTherm z napędem są tańsze o 1000 zł. Wszystko to w ramach oferty Home Inclusive, na zakupie której, jak wyliczono w firmie, klient może zyskać do 13 000 zł oszczędności, a dodatkowo kupić to na raty 0 proc.
Nie jest to jedyna promocja firmy, gdyż od kilku już lat Wiśniowski stara się promować również malowniczy region jeziora Rożnowskiego. Wybudował tu już luksusowy hotel Heron (na zdjęciu obok), a teraz wystąpił z wnioskiem o zmianę studium miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, by mógł wybudować tu trzy nowe hotele z ok. 600 pokojami.
Andrzej Wiśniowski w działki nad Jeziorem Rożnowskim inwestuje już od wielu lat – dzisiaj jest w posiadaniu ok. 27 hektarów ziemi. Pomysłem na zagospodarowanie miało być powstanie kilku hoteli o różnym standardzie, przy których miały zafunkcjonować różne atrakcje towarzyszące. Między innymi aquapark z ogólnodostępną promenadą, wyciąg narciarski z trasą wprost do jeziora oraz wieża widokowa. Plany te pokrzyżował nieco wybuch pandemii, ale złożony do gminy wniosek świadczy, że firma myśli o powrocie do ich realizacji.
W Urzędzie Gminy przystąpiono, zgodnie z wnioskiem Wiśniowskiego , do zmiany studium zagospodarowania przestrzennego, ale jest to proces, który musi potrwać. Urząd ocenia, że nowe inwestycje hotelarskie mogą się pojawić w Gródku najwcześniej w perspektywie 2025 lub 2026 roku.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".