WINKHAUS z Rydzyny zakończył miniony sezon wyraźnym wzrostem sprzedaży, której wartość przekroczyła 310 mln zł. Szczególny, bo ponad 20-procentowy wzrost dotyczył elementów kontroli dostępu i podwyższonego bezpieczeństwa.
Obecny rok umocni zapewne ten trend, gdyż firma uzyskała Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą, że jej okucia (nie okno!) posiadają cechę RC2. Dokument krajowy dotyczy większości okuć obwiedniowych tego producenta. Ponadto producenci współpracujący z Winkhausem mają możliwość posługiwania się licencją RC2 instytutu ift Rosenheim.
Dostawca okuć zauważa również rosnące wymagania polskich inwestorów i coraz lepsze odpowiadanie na nie przez salony okienne.
W wypowiedzi dla Forum Branżowego dyrektor Krzysztof Ratajczak powiedział m.in.: „Z naszej perspektywy zauważamy postępującą profesjonalizację procesu sprzedaży okien i drzwi. Producenci i sprzedawcy zaczęli bardziej zwracać uwagę na wygląd miejsca, w którym sprzedają i eksponują stolarkę, a klienci zdecydowanie częściej wybierają salony z bogatą ekspozycją i obsługą na odpowiednim poziomie. W roku 2019 ten trend będzie się zapewne umacniał i odgrywał coraz większą rolę”.

Od 1 stycznia Winkhaus uruchomił konkurs dla swoich firm partnerskich i sprzedawców, premiujący tych, którzy najefektywniej wykorzystują możliwości handlowe i ekspozycyjne, jakie dają im techniki zabezpieczeń i kontroli dostępu tego producenta. Konkurs „Twój klucz do bezpieczeństwa” potrwa do 30 września 2019 r., a główną nagrodą jest kwota 3000 zł na działania promocyjne.
Tagi
ift rosenheimklucz do bezpieczeństwaKrajowa Deklaracja Właściwości UżytkowychKrzysztof Ratajczakokucia przeciwwłamaniowesprzedaż okienWinkhausZobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
W wypowiedzi dla Forum Branżowego dyrektor Krzysztof Ratajczak powiedział m.in.: „Z naszej perspektywy zauważamy postępującą profesjonalizację procesu sprzedaży okien i drzwi. Producenci i sprzedawcy zaczęli bardziej zwracać uwagę na wygląd miejsca, w którym sprzedają i eksponują stolarkę, a klienci zdecydowanie częściej wybierają salony z bogatą ekspozycją i obsługą na odpowiednim poziomie. W roku 2019 ten trend będzie się zapewne umacniał i odgrywał coraz większą rolę”.

