WIKĘD przeszedł rebranding

Autor: |Data publikacji:

Wikęd wprowadził duże zmiany wizerunkowe. Firma zmieniła identyfikację wizualną, wprowadziła także do oferty nowe kolekcje produktów.

Wikęd to producent drzwi z Luzina. Firma zdecydowała się zmienić swoją identyfikację wizualną. Od listopada więc posługuje się nowym logotypem. Można go zobaczyć m.in. na stronie internetowej, która również przeszła rebranding. Nowe logo, jak deklarują przedstawiciele firmy, ma prostą, czytelną formę i daje wrażenie, że Wikęd jest przedsiębiorstwem nowoczesnym.

Nowy logotyp mamy po prawej stronie, z lewej jest stary.

Jednocześnie z prezentacją nowego logotypu, firma wprowadziła do oferty autorskie kolekcje drzwi. To aż 39 modeli produktów, które proponowane są w dwóch kolekcjach – Future Inox i Glass Design. Są to drzwi wejściowe, charakteryzujące się ciekawym wzornictwem, ale także o bardzo dobrych parametrach izolacyjnych.

Drzwi wykonane są z wykorzystaniem piany poliuretanowej, z zastosowaniem metody zalewania. Natomiast ramiak jest drewniany z drewna klejonego warstwowo. Firma oferuje drzwi zewnętrzne, które w najlepszej opcji mogą mieć współczynnik izolacyjności termicznej Ud=0,79 W/m2K.

Zobacz również

Ceny stolarki w sklepach PSB spadły

Ceny stolarki w sklepach PSB spadły

PSB podsumowało ceny w październiku. W tym miesiącu ceny stolarki budowlanej spadły o 2 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

Najwięksi producenci branży stolarki 2025

Najwięksi producenci branży stolarki 2025

Poznaliśmy ranking największych producentów w branży budowlanej. Wśród 100 obecnych na liście jest wiele firm stolarkowych.

Veka ma nowe laboratorium badawcze

Veka ma nowe laboratorium badawcze

Veka oddała do użytku nowoczesne laboratorium badawcze Winlab. Będzie tu testowana stolarka na rynek polski i na eksport.