WIKĘD przeszedł rebranding

Autor: |Data publikacji:

Wikęd wprowadził duże zmiany wizerunkowe. Firma zmieniła identyfikację wizualną, wprowadziła także do oferty nowe kolekcje produktów.

Wikęd to producent drzwi z Luzina. Firma zdecydowała się zmienić swoją identyfikację wizualną. Od listopada więc posługuje się nowym logotypem. Można go zobaczyć m.in. na stronie internetowej, która również przeszła rebranding. Nowe logo, jak deklarują przedstawiciele firmy, ma prostą, czytelną formę i daje wrażenie, że Wikęd jest przedsiębiorstwem nowoczesnym.

Nowy logotyp mamy po prawej stronie, z lewej jest stary.

Jednocześnie z prezentacją nowego logotypu, firma wprowadziła do oferty autorskie kolekcje drzwi. To aż 39 modeli produktów, które proponowane są w dwóch kolekcjach – Future Inox i Glass Design. Są to drzwi wejściowe, charakteryzujące się ciekawym wzornictwem, ale także o bardzo dobrych parametrach izolacyjnych.

Drzwi wykonane są z wykorzystaniem piany poliuretanowej, z zastosowaniem metody zalewania. Natomiast ramiak jest drewniany z drewna klejonego warstwowo. Firma oferuje drzwi zewnętrzne, które w najlepszej opcji mogą mieć współczynnik izolacyjności termicznej Ud=0,79 W/m2K.

Zobacz również

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.

OFS 2025 – fotorelacja

OFS 2025 – fotorelacja

Ponad 290 menadżerów z branży stolarki przez dwa dni uczestniczyło w Ogólnopolskim Forum Stolarki. Prezentujemy fotorelację z OFS 2025.

Specjaliści z branży przed nowymi wyzwaniami zawodowymi

Specjaliści z branży przed nowymi wyzwaniami zawodowymi

Gerda ma nowego dyrektora zarządzającego, a z Grupy Petecki i z Pagenu po wielu latach latach pracy odeszło dwóch specjalistów.