Wikęd notuje wzrosty kolejny sezon z rzędu

Autor: |Data publikacji:

Wikęd, obchodzący w tym roku jubileusz 20-lecia działalności, od kilku lat notuje dużą dynamikę wzrostu sprzedaży i rentowności. Miniony rok także należał do udanych.

Lider segmentu drzwi metalowych, pomorski Wikęd, podsumował 2021 rok pod względem handlowym. Mimo tego, że miniony sezon był dość trudny, to producent z Luzina odnotował znaczący wzrost sprzedaży. Firma podliczyła, że wartość przychodów była wyższa od poprzedniego roku o ok. 25 proc., a więc zbliżyła się do granicy 300 mln zł przychodu.  Wikęd podkreśla także, że w minionym sezonie znacząco zwiększyła się nie tylko sprzedaż, ale także produkcja drzwi, a więc wzrosty są zarówno pod kątem sprzedaży, jak i wolumenu.

Linia produkcyjna w Wikędzie

W zakończonym właśnie sezonie firma wprowadziła do oferty kilka ważnych nowości. Była to przede wszystkim nowa linia drzwi zewnętrznych Protect – to produkty o zwiększonej odporności na włamanie. W tym roku producent zamierza wprowadzić do oferty kolejne rozwiązania. Okazją do ich prezentacji będą obchody w tym roku 20-lecia działalności Wikędu.

Marcin Wiśniewski, prezes zarządu  w Wikędzie tłumaczy:

Przed nami wspaniały rok jubileuszowy – w maju obchodzimy 20-lecie naszej działalności w branży drzwi i okien. Jesteśmy dumni z tego, co już udało nam się osiągnąć, a przed nami nowe inwestycje i poszerzanie portfela produktowego. Dzięki podjętym strategicznym decyzjom jeszcze silniej zaznaczymy swoją pozycję w branży stolarki otworowej.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.