W związku z pogarszającą się koniunkturą w branży stolarki firmy muszą poszukiwać nowych możliwości zdobycia klientów. Jedną z nich jest powstająca właśnie Koalicja Termomodernizacji, o której opowiemy podczas dzisiejszego webinarium, które rozpocznie się o godz. 10:30.
Dane z rynku budowlanego wskazują na duże spadki w liczbie wydanych pozwoleń na budowę i rozpoczętych inwestycji. Spadek zapytań i zamówień zaczyna odczuwać też coraz więcej dilerów stolarki. To właśnie trudna sytuacja rynkowa leżała u podstaw inicjatywy, która ma wesprzeć rynek w trudnym okresie. Koalicja Termomodernizacji to inicjatywa, która ma pomóc branży zdobyć nowych klientów dzięki programom finansowania wymian okien i drzwi. W najbliższych miesiącach zostaną przeprowadzone kursy dla przedstawicieli handlowych i dilerów, zostaną oni tez objęci wsparciem i opieką merytoryczną, a ponadto zaplanowania i działania promujące wymianę stolarki. Najważniejszym celem KoalicjiTermomodernizacji jest jednak zrozumienie docelowego modelu sprzedaży okien i drzwi z wykorzystaniem różnych programów dotacyjnych.

W akcję zaangażowani są liczni eksperci, w tym specjaliści ds. pozyskiwania dotacji, montaży, promocji oraz recyklingu. Będą oni tworzyć punkt konsultacyjny dla przyszłych doradców ds. dotacji, którymi będą zaangażowani w akcję dotacjenaokna.pl dilerzy stolarki.
Zapraszamy na nasze najbliższe webinarium, podczas którego poznamy szczegóły tego przedsięwzięcia oraz harmonogram akcji, której celem jest m.in przeszkolenie do końca maja 2023 r. kilkuset przedstawicieli handlowych i dilerów stolarki i wyłonienie z nich co najmniej 100 doradców ds. dotacji.
Webinarium odbędzie się 1 grudnia (czwartek) o godz. 10:30 na znanej już branży platformie Eventory. Spotkanie online jest nieodpłatne. Wystarczy zapisać się na nie za pośrednictwem swojego konta w platformie (jego ewentualne założenie trwa dosłownie chwilę). Serdecznie zapraszamy! Wspólnie działajmy na rzecz wzrostu popytu na okna i drzwi w kolejnych latach.
Zobacz również
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.



