Warema podsumowuje sezon 2021 i prezentuje nowości

Autor: |Data publikacji:

Warema korzysta z dobrej koniunktury na osłony w Europie. Niemiecki producent osłon odnotował w minionym roku znaczący wzrost obrotów.

Grupa Warema podliczyła, że w minionym roku obroty przedsiębiorstwa osiągnęły wartość 690 mln euro. Był to wynik lepszy w stosunku do roku 2020 o 10 proc. Takie dane zaprezentowali przedstawiciele firmy podczas wirtualnej wystawy Sunlight Interactive 2022. Wystawa dostępna jest od 1 lutego i potrwa do 30 kwietnia. Szczegóły znajdują się pod tym linkiem.

Zewnętrzne produkty osłonowe zaprezentowane na Sunlight Interactive 2022

Producent osłon mierzył się w minionym roku, tak jak niemal cały przemysł, z kłopotami na rynku surowców. Firma uważa, że ten problem wciąż będzie obecny w 2022 r, co wymaga od Waremy wykazania się elastycznością. Firma będzie się skupiała w tym roku na promocji swoich innowacyjnych rozwiązań.

Producent osłon przygotował na ten sezon wiele nowości – są to produkty charakteryzujące się wytrzymałością czy bezpieczeństwem, na przykład żaluzje fasadowe odporne na silne działanie wiatru. Pojawią się też nowości w zakresie rolet oraz przesłon chroniących przed owadami.

 

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.